Παρουσιάστηκε και επίσημα η νέα Porsche 911 GTS σε όλες της τις εκδόσεις, που περιλαμβάνουν δικίνητες και τετρακίνητες και θα είναι συνολικά πέντε.
Ο κινητήρας είναι ο γνωστός 3.0lt flat-six μπόξερ, που με την χρήση turbo αποδίδει 480Ps και 58kgm ροπής, δηλαδή 30Ps και 2kgm παραπάνω σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Η έκδοση Carrera 4 GTS με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK των οκτώ σχέσεων χρειάζεται μόλις 3,3sec για να επιταχύνει από τα μηδέν στα 100km/h, ενώ υπάρχει διαθέσιμη και έκδοση με χειροκίνητο κιβώτιο, η οποία μάλιστα θα έχει πιο κοντό επιλογέα κατά 10mm και μικρότερες διαδρομές.
Η βασική έκδοση της 911 GTS είναι πισωκίνητη και βγαίνει σε Coupe και Cabrio, ενώ υπάρχει τετρακίνητη έκδοση, η Carrera 4 GTS επίσης σε Coupe και Cabrio και η γκάμα ολοκληρώνεται με την 911 Targa GTS η οποία είναι αποκλειστικά τετρακίνητη. Η GTS έχει δανειστεί αρκετά στοιχεία από την 911 Turbo, όπως την ενεργή ανάρτηση Porsche Active Suspension Management ή αλλιώς PASM, καθώς και τα φρένα.
Η ανάρτηση PASM θα είναι στον βασικό εξοπλισμό της 911 GTS Coupe και Cabrio, με διαφορετική ρύθμιση από ότι στην 911 Turbo, με το αμάξωμα να είναι κατεβασμένο κατά 10mm. Χάρη στο πακέτο Lightweight Design, το οποίο περιλαμβάνει μπάκετ καθίσματα, ελαφρύτερα τζάμια στις πόρτες και πίσω, μπαταρία με μικρότερο βάρος και αφαίρεση των πίσω καθισμάτων, το βάρος μειώνεται κατά 25kg.
Εξωτερικά η GTS ξεχωρίζει χάρη στα μαύρα διακοσμητικά στοιχεία του αμαξώματος, στα φώτα που έχουν πιο σκούρα κρύσταλλα, ενώ στο εσωτερικό το μαύρο χρώμα κυριαρχεί, μαζί με την τελευταία γενιά του Porsche Communication Management, το τιμόνι GT Sport, το Sport Chrono Package, τα στάνταρ καθίσματα Sport Seats Plus, αλλά και την εφαρμογή Porsche Track Precision. Επιπλέον η GTS διαθέτει ζάντες των 20in μπροστά και 21in πίσω, με ένα κεντρικό μπουλόνι.