Με την 5άρα η BMW δοκιμάζει κάτι διαφορετικό στις ηλεκτρικές εκδόσεις. Μία άλλη πλατφόρμα, μία άλλη αρχιτεκτονική. Σε αντίθεση με τα μεμονωμένα μοντέλα i3 ή i8, η BMW i5 και η estate έκδοση i5 Touring βασίζονται σε μια τροποποιημένη πλατφόρμα CLAR (Cluser Architecture II), στην οποία βασίζεται και η συμβατική (όσο αφορά τον κινητήρα στην σειρά 5). Οι Βαυαροί εξασκούν αυτή την τεχνική με παρόμοιο τρόπο με τα μοντέλα X1 (2022) / iX1 (2023) , X3 / iX3 , 3 Series / 3 Series Electric (2022) , 4 Series / i4 και 7 Series (2022) / i7 ( 2022).
Οπτικά, η BMW i5 έχει πιο επίπεδο μπροστινό μέρος του οποίου το εμπρός μέρος… σκύβει προς το δρόμο. Η μάσκα φαίνεται φαρδιά και επίπεδη και δεν έχει καμία σχέση με τα μεγάλα «νεφρά» της BMW M3 ή της σειράς 4. Όμως, όπως και στο i4, η «μάσκα» είναι κλειστή. Πίσω της υπάρχουν η κάμερα, οι αισθητήρες υπερήχων και ραντάρ για την παροχή δεδομένων στα συστήματα υποβοήθησης. Η BMW τοποθετεί τα φωτιστικά σώματα στις γωνίες του οχήματος, τα οποία φαίνονται επίσης επίπεδα. Όπως και στη συμβατική Σειρά 5, η i5 έχει μήκος λίγο πάνω από πέντε μέτρα, αλλά το μοντέλο εξακολουθεί να μην δείχνει έντονα τις διαστάσεις του. Αυτό σίγουρα έχει να κάνει και με τη σχεδίαση στο πίσω κρύσταλλο, το οποίο φαίνεται να είναι τοποθετημένο πιο πίσω από τα άλλα μοντέλα της σειράς 5. Όπως στην BMW i4, στο πλάι διακρίνονται οι αεροδυναμικά σχεδιασμένες χειρολαβές θυρών. Τα φώτα LED φαίνονται στο πίσω μέρος του σεντάν, αλλά δεν συνδέονται μεταξύ τους, επίσης αντί για τις απολήξεις της εξάτμισης, υπάρχει μόνο ένας διαχύτης με χρωματική αντίθεση. Τα φώτα σε σχήμα L διακρίνονται και στο i5 Touring (την station wagon έκδοση) Η «μάσκα» είναι κλειστή όπως στο σεντάν μοντέλο. Το άνοιγμα της πίσω πόρτας φαίνεται στενό και έντονα στρογγυλεμένο στο κάτω μέρος. Το πίσω παράθυρο φαίνεται μικρό και για αυτό ευθύνεται η αεροτομή στην άκρη της οροφής. Τα έντονα «φτερά» είναι εντυπωσιακά.
BMW i5 M με 750 ίππους;
Όσον αφορά τα κινητήρια σύνολα, δεν είναι ακόμη σαφές εάν η κορυφαία i5 βασίζεται στη μικρότερη i4 ή στην μεγαλύτερη i7 καθώς χρησιμοποιούν διαφορετικά μεγέθη μπαταριών έως και 120 kWh. Η i7 έχει δύο κινητήρες, ένα inverter και διαφορικό σε ένα κομμάτι, ενώ ένας άλλος, πιο μικρός κινητήρας βρίσκεται στον μπροστινό άξονα. Αυτή η διαμόρφωση με περίπου 750 ίππους θα μπορούσε να εξοπλίζει την i5 στο μοντέλο M. Μάλιστα η BMW είχε ήδη δείξει αυτήν την μορφή κίνησης σε ένα μεγάλο ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο. Βέβαια υπάρχουν και οι πληροφορίες που θέλουν και μία M5 με υβριδικό σύστημα και μοτέρ V8.
Για το εσωτερικό, η BMW προσφέρει το νέο λειτουργικό σύστημα i-Drive 8 στην i5. Αυτό έχει τρεις βασικές διατάξεις: «Luxury Drive», «Focused Sport» και «Reduced Gallery» οι οποίες μπορούν να επιλεγούν από τις οθόνες στο ταμπλό. Φυσικά, όλα τα συστήματα μπορούν να ελεγχθούν και με φωνητική είσοδο.
Με το μοντέλο G60, η BMW όχι μόνο λανσάρει μια νέα γενιά της σειράς 5, αλλά επεκτείνει τη σειρά μοντέλων με μία ηλεκτρική i5, συμπεριλαμβανομένης της έκδοσης station wagon "Touring". Όλα τα μοντέλα βασίζονται στην πλατφόρμα CLAR II, η οποία επιτρέπει ήπια και plug-in υβριδικά καθώς και ηλεκτροκίνηση με μπαταρία.