Ο μεγαλύτερος και πιο διάσημος αγώνας 24ωρης αντοχής στον κόσμο επιτέλους επέστρεψε με θεατές. Το 2020 είδε διεξαχθεί χωρίς θεατές και το 2021 με περιορισμένο αριθμό, ενώ φέτος οι θεατές ξεπέρασαν τους 250.000. Ο αγώνας έγινε το Σαββατοκύριακο 11 και 12 Ιουνίου και η πλειοψηφία των αγωνιστικών που έτρεξαν χρησιμοποιούσαν λιπαντικά της Motul.
Η υποστηριζόμενη από τη Motul ομάδα Scuderia Glickenhaus συμμετείχε με δύο αυτοκίνητα στην πρόσφατη κατηγορία Hypercar. Το αυτοκίνητο με αριθμό 708 με τους Olivier Pla (FR), Romain Dumas (FR), Luis (Pipo) Felipe Derani (BRA) και τους οδηγούς από το αυτοκίνητο νούμερο 709, στα έμπειρα χέρια των Ryan Briscoe (ΗΠΑ), Richard Westbrook (GB) και Ο Franck Mailleux (FR). Παράλληλα αγωνίστηκαν οι εργοστασιακές ομάδες Toyota Gazoo Racing και Renault Elf. Για το 2023 ανακοινώθηκαν νέοι ανταγωνιστικοί κατασκευαστές καθώς το αμερικανικό πρωτάθλημα IMSA θα γίνει μέρος αυτής της νέας κατηγορίας. Για την επόμενη χρονιά, φαίνεται ότι η Peugeot, η Ferrari, η Audi και η Porsche θα υπερασπιστούν επίσης τα χρώματά τους, κάνοντας το πρωτάθλημα Hypercar ακόμα πιο συναρπαστικό!
Όλα τα αυτοκίνητα LMP2 τροφοδοτούνται από τεχνολογία Motul και Gibson
Όλα τα αυτοκίνητα LMP2 είτε είναι Oreca είτε είναι Ligier, χρησιμοποιούν τον κινητήρα Gibson, ο οποίος έχει αναπτυχθεί και κατασκευαστεί σε στενή συνεργασία με τους μηχανικούς της Motul για να λειτουργεί αποκλειστικά το Motul 300V. Αυτό σημαίνει ότι, από προεπιλογή, περίπου 30 αυτοκίνητα, σχεδόν το μισό του αρχικού δικτύου, θα τροφοδοτούνται από αγωνιστικό λάδι Motul. Αυτό αποδεικνύει για άλλη μια φορά γιατί το 24 Hours of Le Mans κάνει το καλύτερο έδαφος που μπορεί να φανταστεί κανείς για την Motul. Επομένως, δεν είναι τυχαίο ότι η Motul θα επιστρέψει το δοκιμασμένο της Motul Racing Lab για να βοηθήσει τους μηχανικούς και τους μηχανικούς καθ' όλη τη διάρκεια της εβδομάδας του αγώνα. Εκτός από την κατηγορία LMP2, αρκετές ομάδες στις κατηγορίες LMGTE τρέχουν λιπαντικά Motul.