
Η Mini ανέβαλε τα σχέδιά της για την παραγωγή των ηλεκτρικών Cooper και Aceman στο εργοστάσιό της στην Οξφόρδη, Ηνωμένο Βασίλειο. Σύμφωνα με τον αρχικό προγραμματισμό, η παραγωγή επρόκειτο να ξεκινήσει το 2026, παράλληλα με την κατασκευή της βενζινοκίνητης έκδοσης του Cooper, όμως η εταιρεία αποφάσισε να καθυστερήσει την έναρξη της διαδικασίας. Η καθυστέρηση αυτή αποκαλύφθηκε αρχικά από το Autocar στις 21 Φεβρουαρίου και επιβεβαιώθηκε αργότερα από τη Mini, η οποία επικαλέστηκε τις "πολλαπλές αβεβαιότητες που αντιμετωπίζει η αυτοκινητοβιομηχανία" ως κύριο λόγο της απόφασης. Παρόλο που η εταιρεία είχε δεσμευτεί να επενδύσει περίπου 757 εκατομμύρια δολάρια για την αναβάθμιση του εργοστασίου προκειμένου να υποστηρίξει την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων, πλέον εξετάζει εκ νέου το χρονοδιάγραμμα της μετάβασης. Ωστόσο, ορισμένα τμήματα της επένδυσης προχωρούν κανονικά, όπως η κατασκευή μιας νέας εγκατάστασης logistics.
Το εργοστάσιο της Οξφόρδης απασχολεί περίπου 4.000 εργαζόμενους και έχει ετήσια δυναμικότητα παραγωγής 200.000 οχημάτων. Σύμφωνα με τον αρχικό σχεδιασμό, η μονάδα θα περνούσε σε αμιγώς ηλεκτρική παραγωγή μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 2030, όταν η Mini σκόπευε να σταματήσει τις πωλήσεις βενζινοκίνητων αυτοκινήτων. Ωστόσο, με τη μείωση της ζήτησης για ηλεκτρικά οχήματα και την πτώση των πωλήσεων σε ορισμένες αγορές, η εταιρεία – όπως και πολλοί άλλοι κατασκευαστές – ενδέχεται να αναθεωρήσει την στρατηγική της, διατηρώντας κινητήρες εσωτερικής καύσης στην παραγωγή και μετά τη δεκαετία του 2030.