Ξεκινώντας ως κατασκευαστής φελλών, η Mazda έγινε στη συνέχεια η μοναδική αυτοκινητοβιομηχανία που μετέτρεψε σε εμπορική επιτυχία τον περιστροφικό κινητήρα και η μοναδική που κέρδισε, το 1991, τον περίφημο αγώνα των 24 ωρών του Le Mans, με αυτοκίνητο εφοδιασμένο με περιστροφικό κινητήρα. Η Mazda αναγέννησε επίσης το εμβληματικό της μοντέλο, το «fun-to-drive» MX-5 roadster, το οποίο κατάφερε να πουλήσει πάνω από 1 εκατομμύριο μονάδες από το 1989 που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο κοινό. Πρόσφατα, η Mazda ανέτρεψε πάλι τα δεδομένα με την παρουσίαση του Skyactiv-X, του πρώτου στον κόσμο κινητήρα που λειτουργεί με συμβατική ανάφλεξη (με μπουζί) και αυτανάφλεξη λόγω συμπίεσης. Ο επόμενος αιώνας ξεκινά με το ίδιο καινοτόμο πνεύμα και στο περίπτερο της Γενεύης παρουσιάζεται το πρώτο ηλεκτροκίνητο όχημα μπαταριών της Mazda, το ολοκαίνουριο Mazda MX-30. Το μοντέλο, συνδυάζοντας την τεχνολογία ηλεκτροκίνησης e-Skyactiv και τη μοναδική σχεδιαστική φιλοσοφία Kodo, αποδίδει φόρο τιμής στην κληρονομιά των συναρπαστικών σπορ μοντέλων της μάρκας, χάρη στις ‘freestyle’ (με άνοιγμα από την κεντρική κολώνα) πίσω πόρτες του, αλλά και τις λεπτομέρειες της διακόσμησης από φελλό στο εσωτερικό του, που παραπέμπουν στην εποχή των πρώτων ταπεινών βημάτων της μάρκας.
Το περίπτερο της Mazda στη Διεθνή Έκθεση της Γενεύης θα βρίσκεται στην αίθουσα 6, στο stand 6050, επισκέψιμο από το κοινό από 5/3 έως και 15/3/2020, ενώ το PressConference θα πραγματοποιηθεί στις 3/3, στις 12.30 μμ. Εκτός από το ολοκαίνουργιο MX-30, θα παρουσιαστούν και άλλα εκθέματα της 100χρονης ιστορίας της μάρκας και φυσικά τα μοντέλα της σημερινής γκάμας της εταιρείας.