Ταυτότητα Αυτοκινήτου | |
---|---|
Μάρκα | Porsche |
Μοντέλο | 911 |
Το απόλυτο μοντέλο επιδόσεων της Porsche στην γκάμα της είναι η 992 GT3 RS που παρουσιάστηκε πρόσφατα. Όμως τι συμβαίνει αν ένας κάτοχος GT2 RS προηγούμενης γενιάς, θέλει κάτι έντονο, σύγχρονο και περισσότερο δυνατό; Εδώ έρχονται οι μηχανικοί της Manhart Performance οι οποίοι ανεβάζουν την απόδοση των 700 ίππων (από τον εξακύλινδρο boxer κινητήρα 3800 κ.εκ.) στους 945. Το αποτέλεσμα είναι η Manhart TR 900. Ως βάση για την TR 900 χρησιμοποιείται μία GT2 RS με τα πακέτα Weissach και Clubsport και όπως υποδηλώνει το νέο όνομα του μοντέλου, οι επιδόσεις του turbo εξακύλινδρου κινητήρα αυξήθηκαν στους 945 ίππους με τη μέγιστη ροπή στα 1.050 Nm.
Για να το πετύχουν αυτό στην Manhart Performance συνδύασαν την επαναχαρτογράφηση ECU από την Mapswitch με ένα κιτ από μεγαλύτερους στροβιλοσυμπιεστές TTH 1000, intercooler από την CSF και πολλαπλή αλουμινίου Manhart IPD. Όσο αφορά την εξάτμιση, χρησιμοποιήθηκαν Manhart downpipes Sport by Kline Innovation με καταλυτικούς μετατροπείς HJS 200 κυψελών. Για να ταιριάζει με τη βελτίωση του κινητήρα, το 7-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (PDK) αναπρογραμματίστηκε.
Στο πλαίσιο και τα φρένα δεν άλλαξε κάτι (τα κεραμικά δισκόφρενα της GT2 RS είναι αρκετά). Παρέμειναν και οι αγωνιστικές ζάντες, με ακτίνες «Υ» από μαγνήσιο, που αποτελούν μέρος του πακέτου Club Sport.
Όσον αφορά το αμάξωμα, η 911 GT2 RS έχει πάνω της μια ολόκληρη σειρά εξαρτημάτων Manhart από την DB Carbon κατασκευασμένα από υψηλής ποιότητας ανθρακονήματα, που εγγυώνται μια ακόμη πιο αποκλειστική και δυναμική εμφάνιση με: Εμπρός αεροτομή συμπεριλαμβανομένων των πλαϊνών μαρσιπιέ και ενός διαχύτη. Φυσικά δεν λείπουν οι διακοσμητικές ρίγες και τα logo σε χρυσό χρώμα για να ταιριάζουν με τις ζάντες. Στο εσωτερικό δεν έχει αλλαχθεί κάτι αφού το πακέτο Weissach τα έχει όλα.