Η Manhart μεταμορφώνει την M5 από CS σε GTR

Η Manhart μεταμορφώνει την M5 από CS σε GTR

Οι 635 ίπποι και τα 750 Nm ροπής, ακούγονται σαν τις επιδόσεις ενός καθαρόαιμου σπορ αυτοκινήτου ενώ είναι στην πραγματικότητα αυτές της BMW M5 CS. Το αποκλειστικό και ειδικό μοντέλο έχει επίσης το πρακτικό αμάξωμα ενός μεγάλου sedan. Έτσι παραμένει (υπό προϋποθέσεις) πρακτικό για τις καθημερινές μετακινήσεις ή ακόμα και για ένα ταξίδι. Παρά την πολύ καλή απόδοση του biturbo V8 των 4,4 λίτρων, ο κινητήρας προσφέρει τεράστιες δυνατότητες βελτίωσης όσον αφορά τις επιδόσεις. Αυτό αποδεικνύει εντυπωσιακά η Manhart με τη μορφή της MH5 GTR που βασίζεται στην Μ5 CS.

Η εταιρία αυξάνει την ισχύ μέσω μιας εσωτερικής εισαγωγής αέρα (από ανθρακόνημα) και της βοηθητικής μονάδας ελέγχου MHtronik. Το αποτέλεσμα: 788 ίπποι και μέγιστη ροπή 935 Nm. Επιπλέον, η MH5 GTR διαθέτει σύστημα εξάτμισης από ανοξείδωτο χάλυβα Manhart, το οποίο καταλήγει σε τέσσερα τελικά εξάτμισης (των 100 χλστ), που είναι επενδυμένα με ανθρακονήματα (διατίθενται εναλλακτικά και με κεραμική επίστρωση). Επιπλέον, υπάρχουν Manhart downpipes Race χωρίς καταλύτη, ή Manhart OPF Delete εξάτμιση με καταλύτη HJS 200 κυψελών.Οι τρεις αυτές επιλογές δεν έχουν έγκριση TÜV και επομένως προορίζονται μόνο για χρήση εκτός Ευρώπης. Το αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων και το σύστημα φρένων παραμένουν αμετάβλητα. Από την πλευρά των αναρτήσεων, η Manhart χρησιμοποιεί coilover της KW, που εξασφαλίζει σημαντική μείωση του ύψους.

Οι ζάντες αλουμινίου Manhart έχουν φινίρισμα σε χρώμα ασημί-γκρι ματ. Οι διαστάσεις είναι 9x21 και 10,5x21 ίντσες, τα ελαστικά της Michelin έχουν διαστάσεις 265/30 ZR21 και 305/25 ZR21. Εναλλακτικά, αντί για το ασημί-γκρι χρώμα, οι ζάντες διατίθενται και στο χρώμα της επιλογής του αγοραστή κατόπιν παραγγελίας. Για να ολοκληρωθούν οι οπτικές αλλαγές, το εσωτερικό διαθέτει το τυπικό σετ διακόσμησης Manhart με διακοσμητικές ρίγες και γραφικά. Οι λεπτομέρειες είναι προσεγμένες μέχρι τα… πατάκια που περιλαμβάνουν γραφικά Manhart.