Ταυτότητα Αυτοκινήτου | |
---|---|
Μάρκα | BMW |
Μοντέλο | M2 |
Power Train | Electric |
Η πρώτη γενιά της BMW M2 Coupe αποτέλεσε την βάση για την BMW M ώστε να εξελίξει την στρατηγική της πάνω στα ηλεκτρικά μοντέλα υψηλών επιδόσεων της BMW, με μια ομάδα μηχανικών της να εργάζεται πάνω σε αυτό από το 2018. Η ηλεκτρική M2 με την ονομασία “The Beast” που βλέπουμε, είναι μια κανονική Μ2 προηγούμενης γενιάς σε αισθητικό επίπεδο, όμως κάτω από το κουπέ της περίβλημα κρύβει μεγάλες αλλαγές.
Αρχικά το εσωτερικό είναι εντελώς γυμνό και έχει ενσωματωθεί σε αυτό ένα αγωνιστικό roll cage και ένα επίσης αγωνιστικό κάθισμα, ενώ ενισχυμένο φαίνεται πως είναι και το σύστημα πέδησης, με carbon ceramic φρένα.
Το μοντέλο που αποτέλεσε τη βάση για την ενασχόληση του τμήματος Μ με την ηλεκτροκίνηση από το 2018, αντικατέστησε τον straight-six κινητήρα με ηλεκτροκινητήρα, με το μοντέλο να περιγράφεται από τους μηχανικούς της αλλά και το αφεντικό του τμήματος M, Van Meel, ως ένα μοντέλο που ήταν πολύ δύσκολο να ελεγχθεί, οπότε από αυτό το γεγονός προφανώς, προέκυψε και η ονομασία του.
Το όλο project πάντως παρομοιάζεται με την M5 F10, η οποία επειδή ήταν πολύ δύσκολο να οδηγηθεί, έγινε τετρακίνητη. Ο Van Meel περιγράφει πως του ήταν πραγματικά δύσκολο να πρέπει να ζήσει τρία χρόνια με την πισωκίνητη προπαραγωγής Μ5, μέχρι τη στιγμή που οι μηχανικοί του κατέληξαν στην προσθήκη ενός εξελιγμένου συστήματος τετρακίνησης που είχε σχεδιαστεί έτσι ώστε να διατηρεί τον χαρακτήρα των M μοντέλων της BMW, παρά την μεγάλη ισχύ της.
Το αποτέλεσμα ήταν σοκαριστικά θετικό για τον ίδιο, κάτι που υπόσχεται πως θα γίνει και τώρα στην περίπτωση αυτής της πρωτότυπης Μ2, αφού πάνω σε αυτή σχεδιάζεται προφανώς το ηλεκτρικό σύστημα τετρακίνησης με τους 4 ηλεκτροκινητήρες (σ.σ. ένας σε κάθε τροχό) το οποίο είναι γνωστό πως εξελίσσει ήδη η BMW M.
Φυσικά δεν υπάρχει ακόμα καμία πληροφορία για επικείμενη ηλεκτρική έκδοση της Μ2, κάτι που ίσως γίνει αργότερα, αφού το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της BMW M θα είναι η Μ3 που θα παρουσιαστεί το 2027. Θυμίζουμε εδώ πάντως, πως η νέα γενιά της M3 θα συνεχίσει κατά πάσα πιθανότητα να προσφέρεται και με θερμικό μοτέρ.