Παραμένοντας ένας από τους πιο σκληρούς και απαιτητικούς αγώνες στην ιστορία του θεσμού, το Ράλι Ακρόπολις επιστρέφει δυναμικά φέτος στο αγωνιστικό ημερολόγιο του WRC, με την Μ-Sport World Rally Team, ως είθισται, αλλά και το Επίσημο Δίκτυο Ford, να δίνουν δυναμικό «παρών» στον εθνικό μας αγώνα.
Με έδρα την πόλη της Λαμίας, το ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις ξεκινά το απόγευμα της Πέμπτης 9 Σεπτεμβρίου από την Αθήνα με την πανηγυρική τελετή εκκίνησης που θα λάβει χώρα κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης και την πραγματοποίηση στη συνέχεια μιας ασφάλτινης ειδικής διαδρομής μήκους 0,98 χιλιομέτρων γύρω από την Πλατεία Συντάγματος.
Την Παρασκευή τα πληρώματα θα κατευθυνθούν δυτικά της Αθήνας για την πραγματοποίηση των ειδικών διαδρομών «Άγιοι Θεόδωροι» και «Λουτράκι». Η όμορφη πόλη της Κορινθίας φιλοξενεί επίσης την πρώτη μέρα του αγώνα την καθιερωμένη Ζώνη Τοποθέτησης Ελαστικών (Tyre Fitting Zone), με τα πληρώματα στη συνέχεια να κατευθύνονται στη Λαμία, έχοντας προηγουμένως ολοκληρώσει τις ειδικές διαδρομές «Θήβα» και «Ελάτεια». Η πρώτη μέρα του αγώνα καλύπτει μια απόσταση ειδικών διαδρομών συνολικού μήκους 89,40 χιλιομέτρων.
Η διαδρομή που θα ακολουθήσουν ομάδες και πληρώματα το Σάββατο, νότια της Λαμίας, θα είναι ακόμη πιο δύσκολη και απαιτητική, περιλαμβάνοντας 6 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 132,56 χιλιομέτρων. Κατά τη διάρκεια της ημέρας αυτής τα πληρώματα θα δώσουν τον καλύτερο εαυτό τους σε κλασικές διαδρομές του Ράλι Ακρόπολις, όπως η «Παύλιανη», η «Γραβιά», οι «Βωξίτες» και το «Ελευθεροχώρι».
Το τελευταίο σκέλος του ένατου κατά σειρά αγώνα του φετινού πρωταθλήματος ολοκληρώνεται την Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου και περιλαμβάνει δύο περάσματα από την θρυλική ειδική διαδρομή «Ταρζάν» και ένα από την ειδική διαδρομή «Πύργος», που με μήκος 33,20 χιλιομέτρων αποτελεί και τη μεγαλύτερη του αγώνα. Συνολικά, την τελευταία μέρα τα πληρώματα του ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις θα καλύψουν 69,25 χιλιόμετρα ειδικών διαδρομών.
Η M-Sport έχει μία μακρά παράδοση επιτυχιών στην ιστορία του Ράλι Ακρόπολις έχοντας πανηγυρίσει στη σύγχρονη εποχή του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι όχι λιγότερες από οκτώ νίκες, συμπεριλαμβανομένων των τριών διαδοχικών νικών με τον Colin McRae από το 2000 έως και το 2002. Μια επιπλέον διάκριση για την Μ-Sport ήρθε το 2015 - τη δεύτερη από τις πέντε σεζόν στις οποίες το Ράλι Ακρόπολις προσμετρούσε στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλι (ERC) - με οδηγό τον Kajetan Kajetanowicz και «όπλο» του ένα Ford Fiesta R5.
Φέτος η Μ-Sport World Rally Team θα συμμετάσχει στο EKO Ράλι Ακρόπολις με δύο ταλαντούχα πληρώματα, τους Gus Greensmith / Chris Patterson και Adrien Fourmaux / Renaud Jamoul, που για μια ακόμα φορά θα φιλοξενηθούν στο ετοιμοπόλεμο κόκπιτ των Ford Fiesta WRC της βρετανικής ομάδας.
Δυναμική παρουσία στο ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις για το Επίσημο Δίκτυο Ford
Το EKO Ράλι Ακρόπολις σηματοδοτεί την επιστροφή στην αγωνιστική δράση του Παναγιώτη Χατζητσοπάνη, τρεις φορές Πρωταθλητή Ελλάδος (2004, 2005 και 2008). Ο Λαμιώτης οδηγός, ο οποίος δικαίως θεωρείται ένα από τα μεγαλύτερα ταλέντα που έχουν αναδείξει οι Ελληνικοί αγώνες, θα έχει ως συνοδηγό σε ένα τετρακίνητο Ford Fiesta Rally2 MkII τελευταίας εξέλιξης, που θα είναι βαμμένο στα χρώματα της Ford Ντουλάκης, Επίσημου Εμπόρου Ford στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, τον Νίκο Πετρόπουλο. Αξίζει να σημειωθεί ότι το δίδυμο θα αγωνιστεί στην κατηγορία WRC3, στην οποία συμμετέχουν ιδιώτες οδηγοί με αγωνιστικά αυτοκίνητα της κατηγορίας Rally2.
Τα χρώματα του Επίσημου Δικτύου Ford στο φετινό ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις θα εκπροσωπήσει ένα ακόμα Ελληνικό πλήρωμα. Πρόκειται για τους Νώντα Καρανικόλα / Γιώργο Βασιλάκη. Οι Πρωταθλητές Ράλι Χώματος F2 (για δικίνητα αυτοκίνητα) του 2020, θα αγωνιστούν με το νέο Ford Fiesta Rally4, έχοντας την υποστήριξη της Ford Car Center. Μετά από την κατάκτηση του περσινού πρωταθλήματος, ο Νώντας Καρανικόλας αποφάσισε να ανέβει μια κατηγορία, κάνοντας το επόμενο βήμα. Από το σχεδόν «νορμάλ» Ford Fiesta Rally5, που είχε ο ίδιος κατασκευάσει έχοντας ως βάση ένα πολιτικό Fiesta ST-Line, φέτος έχει ετοιμάσει ένα πιο «καθαρόαιμο αγωνιστικό», το Ford Fiesta Rally4. Με αυτό θα κάνει το ντεμπούτο του στον εθνικό μας αγώνα με στόχο την κατάκτηση της κορυφής στα δικίνητα αυτοκίνητα.