Η ηλεκτρική Macan EV θα είναι ένα από τα πιο σημαντικά αυτοκίνητα της Porsche έως το τέλος της δεκαετίας, οπότε η αυτοκινητοβιομηχανία θέλει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να αντιπροσωπεύουν το 80% των πωλήσεων της.
Η παρουσίαση της ήταν να γίνει φέτος, αλλά τα προβλήματα λογισμικού σημαίνουν ότι η Porsche αναγκάστηκε να καθυστερήσει την κυκλοφορία της κατά 12 μήνες έως το 2024. Έτσι, για να κρατήσει το ενδιαφέρον, η Porsche έδωσε τεχνικές λεπτομέρειες και ένα βίντεο με δοκιμές του SUV σε πολλές τοποθεσίες σε όλο τον κόσμο.
Αν και θα μοιάζει σε γενικές γραμμές με την Macan με κινητήρα εσωτερικής καύσης, που θα πωλείται παράλληλα, η ηλεκτρική έκδοση θα χρησιμοποιεί τη νέα πλατφόρμα PPE του Ομίλου VW για πολυτελή ηλεκτρικά, που θα την συναντήσουμε στο Audi Q6 e-tron SUV .
Η Porsche δεν έχει αποκαλύψει πολλά για τις τελικές προδιαγραφές, της μικρής ηλεκτρικής Macan, αλλά γνωρίζουμε ότι τα κορυφαίας δικινητήρια και τετρακίνητα μοντέλα θα έχουν 612 ίππους και περισσότερα από 1.000 Nm ροπής, με ακόμη πιο… δυνατά μοντέλα που είναι πιθανό να ακολουθήσουν αργότερα. Τα κορυφαία Macan θα διαθέτουν κατανομή βάρους 48:52 προς τα πίσω, με τετραδιεύθυνση άξονα και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πίσω διαφορικό Porsche Torque Vectoring Plus.
Όλα τα μοντέλα θα διαθέτουν τεχνολογία 800 volt, όπως η Taycan, αλλά η Porsche λέει ότι η Macan μπορεί να φορτίσει με ακόμη πιο γρήγορο (αν και απροσδιόριστο) ρυθμό από το sedan.
Με τουλάχιστον ένα χρόνο να περιμένουμε μέχρι η Porsche να αποκαλύψει πλήρως την ηλεκτρική Macan EV, θα ακούσουμε πολλές πιο ενδιαφέρουσες τεχνικές λεπτομέρειες τους επόμενους μήνες και να δούμε περισσότερα από τα πρωτότυπα να αποκαλύπτονται.