Η Hyundai Motorsport ξεκινά τη νέα εποχή του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι της FIA (WRC) με το ολοκαίνουριο Hyundai i20 N Rally1 και τέσσερα πληρώματα που σκοπεύουν να προσφέρουν ακόμη μεγαλύτερες συγκινήσεις και επιτυχίες στην ομάδα το 2022. Ως δύο φορές Πρωταθλητής Κατασκευαστών, η Hyundai επιβεβαίωσε τη δέσμευσή της στο WRC αποδεχόμενη πλήρως τους νέους υβριδικούς κανονισμούς του Rally1, οι οποίοι τίθενται σε ισχύ από τον αγώνα στο Rallye Monte-Carlo που θα πραγματοποιηθεί στις 20-23 Ιανουαρίου.
Η ομάδα εργάστηκε ακούραστα για να αναπτύξει το νέο της αγωνιστικό αυτοκίνητο για την 9η σεζόν της στο διεθνές Ράλι, πραγματοποιώντας ένα εντατικό πρόγραμμα δοκιμών. Βασισμένη στο Hyundai i20 N, η έκδοση WRC θα εδραιώσει περαιτέρω τη σύνδεση μεταξύ του μηχανοκίνητου αθλητισμού και των τεχνολογιών των αυτοκινήτων παραγωγής της Hyundai, καθώς η ομάδα στοχεύει σε περισσότερες νίκες και τίτλους το 2022. Στο τιμόνι των αυτοκινήτων Hyundai i20 N Rally1 για όλους τους γύρους του πρωταθλήματος 2022 θα βρίσκονται τα πληρώματα των Thierry Neuville/Martijn Wydaeghe και Ott Tänak/Martin Järveoja.
Ο Neuville θα επιδιώξει να προσθέσει στον απολογισμό του τις νίκες του 2022, με τον Βέλγο να υπερηφανεύεται πλέον για 15 νίκες στο WRC εισερχόμενος στην ένατη χρονιά του με τη Hyundai Motorsport. Παράλληλα, οι Εσθονοί θα είναι οι μόνοι Παγκόσμιοι Πρωταθλητές που θα αγωνιστούν σε όλους τους γύρους της σεζόν του 2022.
Το πλήρωμα είχε πολύ δυναμικές επιδόσεις τα δύο πρώτα χρόνια με την ομάδα, κερδίζοντας δύο νίκες και οκτώ τερματισμούς το 2020 και το 2021. Ένα τρίτο Hyundai i20 N Rally1 θα μοιρασθούν καθ' όλη τη διάρκεια της σεζόν ο ανερχόμενος Σουηδός οδηγός Oliver Solberg, ο οποίος ενσωματώθηκε στην ομάδα αφού έδειξε συναρπαστικό ρυθμό σε επιλεγμένους γύρους την περασμένη σεζόν και ο έμπειρος Ισπανός οδηγός Dani Sordo. Ο Solberg θα συνοδηγεί με τον Elliott Edmondson, ενώ ο Sordo ξεκινά την ένατη σεζόν του ως οδηγός της Hyundai Motorsport το 2022 με συνοδηγό τον Cándido Carrera.
Τα πληρώματα θα αντιμετωπίσουν ένα πρόγραμμα 13 γύρων που θα καλύπτει τον συνηθισμένο συνδυασμό του WRC – χαλίκι, άσφαλτο, χιόνι και πάγο – με αγαπημένους αγώνες που επιστρέφουν και νέες προσθήκες. Το Ράλι Νέας Ζηλανδίας και το Ράλι Ιαπωνίας πρόκειται να κάνουν καθυστερημένα το ντεμπούτο τους, αφού δεν μπόρεσαν να πραγματοποιηθούν τις τελευταίες δύο σεζόν λόγω της πανδημίας Covid-19. Η Hyundai Motorsport δοκιμάζει το νέο της αυτοκίνητο Rally1 από τον Μάιο του περασμένου έτους, βάζοντας το όχημα να ξεπεράσει τους ρυθμούς του σε διαφορετικές συνθήκες σε όλη την Ευρώπη.
Οι νέοι τεχνικοί κανονισμοί Rally1 έχουν θεσπιστεί για να αποδείξουν τη δέσμευση του WRC για ένα βιώσιμο μέλλον, καθώς και βελτιώσεις στην ασφάλεια και την ισότητα μεταξύ των αγωνιζομένων. Η υβριδική τεχνολογία εισήχθη στο WRC για πρώτη φορά, καθιστώντας αναγκαία μια νέα προσέγγιση στην ανάπτυξη αυτοκινήτων ράλι, μαζί με 100% βιώσιμο καύσιμο. Το Hyundai i20 N Rally1 είναι προϊόν των νέων κανονισμών - συνδυάζοντας έναν παραδοσιακό κινητήρα εσωτερικής καύσης 1,6 λίτρων με μια plug-in υβριδική μονάδα - και το εύρος της εμπειρίας που δημιουργήθηκε από την ομάδα σε οκτώ ανταγωνιστικές σεζόν στο WRC.