Η Honda προσπαθεί να επιτύχει την ουδετερότητα του άνθρακα για όλα τα προϊόντα και τις εταιρικές δραστηριότητες στις οποίες εμπλέκεται μέχρι το 2050. Στοχεύοντας σε "μηδενικό περιβαλλοντικό αντίκτυπο" όχι μόνο των προϊόντων της, αλλά και ολόκληρου του προϊοντικού κύκλου ζωής, συμπεριλαμβανομένων των εταιρικών δραστηριοτήτων της, η Honda εστιάζει στους ακόλουθους τομείς ως τους "τρεις πυλώνες" των πρωτοβουλιών της: "ουδετερότητα άνθρακα", "καθαρή ενέργεια" και "επανακυκλοφορία πόρων". Στις πρωτοβουλίες της, η Honda θεωρεί το υδρογόνο ως έναν από τους φορείς ενέργειας υψηλών δυνατοτήτων, μαζί με την ηλεκτρική ενέργεια.
Ο "κύκλος του υδρογόνου", ο οποίος ξεκινά από τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, αποτελείται από τρεις φάσεις - "δημιουργία", "αποθήκευση/μεταφορά" και "χρήση". Συγκεκριμένα, με τη χρήση της τεχνολογίας ηλεκτρόλυσης νερού, η ηλεκτρική ενέργεια που προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές μπορεί να μετατραπεί σε "πράσινο υδρογόνο*3", καθιστώντας το λιγότερο επιρρεπές σε διακυμάνσεις στην παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας λόγω εποχικότητας και καιρικών συνθηκών, ενώ καθίσταται δυνατή η μεταφορά της ενέργειας εκεί όπου είναι απαραίτητη με τη μορφή "πράσινου υδρογόνου" μέσω κατάλληλων μεθόδων, όπως η μεταφορά μέσω ξηράς, θαλάσσης και αγωγών.
Η Honda θα επεκτείνει τις εφαρμογές του συστήματος κυψελών καυσίμου της, που αποτελεί τον πυρήνα της τεχνολογίας υδρογόνου της μάρκας, όχι μόνο στα μοντέλα FCEV αλλά και σε διάφορες εσωτερικές και εξωτερικές εφαρμογές, τονώνοντας τη ζήτηση για υδρογόνο και διευκολύνοντας τη μετάβαση στην ανθρακική ουδετερότητα της κοινωνίας μέσω της "χρήσης" υδρογόνου.
Η Honda ήταν μία από τις πρώτες εταιρείες που εστίασε στις δυνατότητες του υδρογόνου για την υλοποίηση μιας κοινωνίας απαλλαγμένης από τον άνθρακα και ασχολείται με την έρευνα και ανάπτυξη των τεχνολογιών υδρογόνου και μοντέλων FCEV πάνω από 30 χρόνια. Από το 2013, η Honda συνεργάζεται με την GM για την από κοινού ανάπτυξη του συστήματος κυψελών καυσίμου επόμενης γενιάς.
Η Honda σχεδιάζει να ξεκινήσει τις πωλήσεις του ολοκαίνουργιου μοντέλου FCEV το 2024 στη Βόρεια Αμερική και την Ιαπωνία. Το μοντέλο αυτό θα βασίζεται στο CR-V που παρουσιάστηκε πέρυσι στη Βόρεια Αμερική και θα είναι εξοπλισμένο με το σύστημα κυψελών καυσίμου επόμενης γενιάς. Εκτός από τα πλεονεκτήματα των FCEV, τα οποία επιτρέπουν την οδήγηση μεγάλων αποστάσεων με σύντομο χρόνο ανεφοδιασμού, αυτό το ολοκαίνουργιο μοντέλο FCEV θα διαθέτει μια λειτουργία plug-in η οποία προσφέρει την ευκολία των ηλεκτρικών οχημάτων (EV) που μπορούν να επαναφορτίζονται στο σπίτι.
Στην Ιαπωνία, η Honda σχεδιάζει να ξεκινήσει δοκιμές για σκοπούς επίδειξης σε δημόσιους δρόμους ενός πρωτότυπου φορτηγού βαρέως τύπου με κυψέλες καυσίμου που διερευνάται από κοινού με την Isuzu Motors Limited, πριν από το τέλος του επερχόμενου οικονομικού έτους 2024 (που λήγει στις 31 Μαρτίου 2024). Η Honda κατέληξε επίσης σε συμφωνία με την Mitsubishi Fuso Truck & Bus Corporation για την έναρξη δοκιμών επίδειξης στον τομέα των ελαφρών φορτηγών.
Στην επαρχία Hubei της Κίνας, τον Ιανουάριο του 2023, η Honda ξεκίνησε δοκιμές για σκοπούς επίδειξης επαγγελματικών φορτηγών εξοπλισμένων με το σύστημα κυψελών καυσίμου επόμενης γενιάς σε συνεργασία με την Dongfeng Motor Group Co., Ltd.