Ταυτότητα Αυτοκινήτου | |
---|---|
Μάρκα | Ford |
Μοντέλο | Mustang |
Power Train | Βενζίνη |
Αντιπρόσωπος | Ford Motor Ελλάς / 210 4805 620 / www.ford.gr |
Αμέσως μετά το ντεμπούτο της Mustang έβδομης γενιάς, η Ford ανακοίνωσε την δημιουργία… έξι αγωνιστικών εκδόσεών του. Όμως το «blue oval» δεν έμεινε εκεί και είχει μία έκπληξη για τους λάτρεις του Drift, με τη μορφή της Mustang RTR Spec 5-FD.
Το μοντέλο, που αναπτύχθηκε από τη Ford και την RTR, θα έχει ως οδηγό τον τον δύο φορές πρωταθλητή Vaughn Gittin Jr. , ο οποίος επιστρέφει στο bucket του μετά από ένα χρόνο άδειας. Σε μερικά επίσημα βίντεο, ο επαγγελματίας drifter και ιδρυτής της RTR Vehicles αποκάλυψε πως εργαζόταν στενά με τους μηχανικούς της Ford για να τελειοποιήσει το «ηλεκτρονικό φρένο drift» που είναι διαθέσιμο στη Ford Mustang παραγωγής .
Ξεκινώντας με τη Mustang RTR Spec 5-FD, να σας πούμε πως το αγωνιστικό αυτοκίνητο βασίζεται στο μοντέλο παραγωγής με πολλές τροποποιήσεις και προσαρμοσμένων αξεσουάρ, ώστε να εξυπηρετεί καλύτερα τον νέο της ρόλο. Το αγωνιστικό αυτοκίνητο Formula Drift διαθέτει γυμνό εσωτερικό και ειδικά σχεδιασμένο bodykit με φαρδιά φτερά, προεκτάσεις προφυλακτήρα και αεροδυναμικές ποδιές. Το γαλάζιο χρώμα είναι εμπνευσμένο από τις φωτογραφίες από το διαστημικό τηλεσκόπιο James Webb και συνδυάζεται με τα logo χορηγών και πράσινες λεπτομέρειες. Οι πιο σημαντικές αλλαγές κρύβονται κάτω από το αμάξωμα με τον κινητήρα να αποδίδει περισσότερους από 1.318 Ps, συν μια ανανεωμένη ανάρτηση. Αυτός ο συνδυασμός επιτρέπει στη Mustang RTR Spec 5-FD να κινείται στο πλάι για μεγάλες χρονικές περιόδους, καπνίζοντας τα πίσω ελαστικά της σε όλη την πίστα.
Το drift ενέπνευσε τους μηχανικούς της Ford να δημιουργήσουν το «Electronic Drift Brake» για το μοντέλο παραγωγής, σε συνεργασία με την RTR. Ο Vaughn Gittin Jr. και o Chelsea DeNofa είναι οι δύο που εξέλιξαν το σύστημα. Το ηλεκτρονικό drift brake, διατίθεται ως έξτρα εξοπλισμός μέρος του Performance Pack για τις εκδόσεις 2,3 λίτρων EcoBoost και 5,0 λίτρων V8 του μοντέλου. Χρησιμοποιεί ηλεκτρονικές εφαρμογές για να μιμηθεί τη λειτουργικότητα του υδραυλικού χειρόφρενου drift από τα αγωνιστικά αυτοκίνητα του πρωταθλήματος. Η Ford λέει ότι πολλαπλασιάζει επί 3 τη δύναμη πέδησης ενός συμβατικού μηχανικού χειρόφρενου. Σύμφωνα με το δελτίο τύπου της Ford, «ένας αρχάριος μπορεί να χρησιμοποιήσει το ηλεκτρονικό φρένο drift για να μάθει drifting και αργότερα να αλλάξει τις ρυθμίσεις του συστήματος για να τις χρησιμοποιήσει σε αγώνες μόνο σε πίστα».