Η Ferrari επιστρέφει στο κορυφαίο επίπεδο των αγώνων αντοχής για πρώτη φορά μετά από 50 χρόνια με τη νέα 499P. Το πρωτότυπο, θα αγωνιστεί στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής του επόμενου έτους στην κατηγορία Le Mans Hypercar.
Το ντεμπούτο της θα γίνει στη διοργάνωση 1000 Miles of Sebring τον Μάρτιο του 2023, με τα κλασικό κόκκινο και κίτρινο χρωματικό συνδυασμό.
Οι σχεδιαστές της Ferrari έχουν κάνει τα μαγικά τους στο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου με ένα σετ λεπτών προβολέων LED και έναν έντονο διαχύτη από ανθρακονήματα. Υπάρχουν μεγάλα ανοίγματα στο αμάξωμα πάνω από τα μπροστινά ελαστικά, ενώ φαίνεται μια καμπίνα όπως τα πρωτότυπα. Το πλαϊνό τμήμα του αμαξώματος είναι ομαλό στο σχεδιασμό και απλό, μια δραματική αντίθεση από το μονοθέσιο F1, ενώ στο πίσω τμήμα, θα παρατηρήσετε το μεγάλο αεροδυναμικό πτερύγιο καρχαρία και την αεροτομή.
Η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία έχει κατασκευάσει το δικό της πλαίσιο για την 499P, αφού θα αγωνιστεί στην κατηγορία LMH και όχι στην κατηγορία LMDh όπου οι συμμετέχοντες πρέπει να χρησιμοποιούν πλαίσιο είτε από την Multimatic, την Dallara, την Oreca ή την Ligier.
Την 499P κινεί ένα μοτέρ V6 διπλού turbo 3,0 λίτρων, που μοιράζεται την αρχιτεκτονική του με αυτή της 296 GT3, αλλά έχει βελτιωθεί και είναι τοποθετημένο ως φέρον κομμάτι της δομής του αυτοκινήτου. Υπάρχει επίσης μια μπαταρία 900 volt που κινεί έναν ηλεκτροκινητήρα. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης κινεί τους πίσω τροχούς, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας κινεί τους μπροστινούς. Το αυτοκίνητο διαθέτει επίσης σύστημα ανάκτησης ενέργειας που επαναφορτίζει την μπαταρία κατά την επιβράδυνση και το φρενάρισμα. Το μοτέρ της 499P αποδίδει συνδυαστικά 680 ίππους.
Οι συμμετοχές για την 499P στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA του επόμενου έτους θα περιλαμβάνουν τον 24ωρο αγώνα του Le Mans.