Πριν κρυώσουν τα ελαστικά της BMW M2 που πέτυχε ρεκόρ για την compact κατηγορία αυτοκινήτων στο Nurburgring (με χρόνο 7:38.706), κλέβοντας τον τίτλο από το Audi RS3, ήρθε και η BMW M4 CSL για να «γράψει» άλλο ένα ρεκόρ.
Αυτή τη φορά η M4 CSL πέτυχε χρόνο 7:18.137, που είναι ρεκόρ για την μεσαία κατηγορία αυτοκινήτων στο Nurburgring. Οδηγός και στις δύο κορυφαίες επιδόσεις ήταν ο δοκιμαστής της εταιρίας Jorg Weidinger. Μάλιστα κατάφερε να βελτιώσει τον χρόνο, που είχε πετύχει το 2022, στην... πράσινη κόλαση. Ο Weidinger έριξε τον χρόνο περισσότερα από δύο δευτερόλεπτα από τον περσινό γύρο σταματώντας τα χρονόμετρα στο 7:18.137. Οι προσπάθειες έγιναν νωρίς το πρωί στην πίστα με χαμηλές (7οC) θερμοκρασίες με ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup2R διαστάσεων 275/35R19 μπροστά και 285/30R20 πίσω.
Ο προηγούμενος ταχύτερος γύρος στην κατηγορία ήταν αυτός της Jaguar XE SV Project 8, η οποία ήταν (ανεπίσημα) πιο αργή, μόλις μερικά δέκατα, από την M4. Η βαρύτερη, τετρακίνητη M3 CS ήταν περίπου δέκα δευτερόλεπτα πιο αργή στα 7:28.760, ενώ η M2 ήταν άλλα 10 δευτερόλεπτα πιο αργή στα 7:38.706. Η μείωση βάρους της M4 CSL τελικά απέδωσε σε σύγκριση με άλλα σπορ μοντέλα της BMW.
Όμως μαζί με τις M4 CSL, M3 CS και M2, η BMW είχε και ένα ακόμα (τέταρτο) αυτοκίνητο με μυστική ταυτότητα, που έκανε γύρους στο Nurburgring. Το αυτοκίνητο έμοιαζε με M4 CS, αλλά επισήμως αναφέρεται ως «BMW M Prototype». Εάν αυτό το αυτοκίνητο είχε το χαμηλό βάρος της CSL με το σύστημα xDrive από την CS και λίγο περισσότερη δύναμη, ίσως έκανε ταχύτερο γύρο από την M4 CSL. Η BMW θόλωσε τον χρόνο του Prototype, αλλά ίσως ετοιμάζει το απόλυτο Ultimate Driving Machine.