Η BMW έκανε ένα σημαντικό βήμα για την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων στις Ηνωμένες Πολιτείες, καθώς έθεσε τα θεμέλια για ένα νέο εργοστάσιο συναρμολόγησης μπαταριών υψηλής τάσης στο Woodruff της Νότιας Καρολίνας. Το εργοστάσιο του BMW Group στο Woodruff θα παράγει μπαταρίες έκτης γενιάς που θα τοποθετούνται σε ηλεκτρικά οχήματα από το κοντινό εργοστάσιο της BMW στο Spartanburg. Περισσότερες από 300 θέσεις εργασίας θα δημιουργηθούν στους κόλπους του εργοστασίου με την προοπτική να αυξηθούν.
«Κάνουμε το BMW Group ηλεκτρικό. Το νέο μας εργοστάσιο συναρμολόγησης μπαταριών στο Woodruff θα διαδραματίσει σύντομα σημαντικό ρόλο στο ηλεκτρικό μας μέλλον εδώ στις ΗΠΑ», δήλωσε η Ilka Horstmeier, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της BMW AG, υπεύθυνη για το Ανθρώπινο Δυναμικό και τα Ακίνητα (Real Estate).
«Η σημερινή θεμελίωση είναι η αρχή μιας νέας εποχής στο εργοστάσιο του Spartanburg, καθώς ετοιμαζόμαστε για την παραγωγή αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων BMW X για όλο τον κόσμο», σχολιάζει ο Robert Engelhorn, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Εργοστασίου Παραγωγής της BMW Manufacturing στο Spartanburg.
Τον Οκτώβριο του 2022, το BMW Group ανακοίνωσε μία νέα επένδυση ύψους 1,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων στις δραστηριότητές του στις ΗΠΑ, συμπεριλαμβανομένου 1 δισεκ. δολαρίων για την προετοιμασία του εργοστασίου του Spartanburg για την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων και 700 εκατομμυρίων δολαρίων για την κατασκευή ενός νέου εργοστασίου συναρμολόγησης μπαταριών υψηλής τάσης. Η εγκατάσταση του Woodruff θα καταλαμβάνει μία έκταση περίπου 100 εκταρίων όπου θα κατασκευαστούν ένα κτίριο τεχνολογίας και βοηθητικά κτίρια όπως μία καφετέρια, πυροσβεστική υπηρεσία και κέντρο ενέργειας.
«Local for Local»: Μικρές αποστάσεις μεταξύ της παραγωγής μπαταριών και των οχημάτων.
«Εργαζόμαστε με συνέπεια για να προωθήσουμε τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση», δηλώνει ο Markus Fallbohmer, Ανώτερος Αντιπρόεδρος Παραγωγής Μπαταριών της BMW AG. Στο πλαίσιο της προσέγγισης «local for local» του BMW Group, η εταιρεία θα αγοράζει κυψέλες μπαταριών για τα ηλεκτρικά οχήματά της από την AESC, η οποία κατασκευάζει ένα νέο εργοστάσιο κυψελών μπαταριών 30 GWh στην πόλη Florence (Νότια Καρολίνα). Εκεί θα παράγονται πρόσφατα εξελιγμένες στρογγυλές κυψέλες μπαταριών ιόντων λιθίου, ειδικά σχεδιασμένες για την έκτη γενιά της τεχνολογίας BMW eDrive. Η νέα μορφή μπαταρίας θα αυξήσει την ενεργειακή πυκνότητα πάνω από 20% και θα βελτιώσει την ταχύτητα φόρτισης και την αυτονομία έως και 30%.
Το BMW Group εστιάζει ιδιαίτερα στη διατήρηση του ανθρακικού αποτυπώματος και της κατανάλωσης πόρων στην παραγωγή σε όσο το δυνατόν πιο χαμηλά επίπεδα, ξεκινώντας από την αλυσίδα εφοδιασμού. Οι κατασκευαστές κυψελών θα χρησιμοποιούν κοβάλτιο, λίθιο και νικέλιο που περιέχουν ένα ποσοστό δευτερογενών υλικών, δηλαδή πρώτες ύλες που δεν εξορύσσονται πρωτογενώς, αλλά βρίσκονται ήδη στο βρόχο, στην παραγωγή κυψελών μπαταρίας. Σε συνδυασμό με τη δέσμευση να χρησιμοποιεί μόνο πράσινη ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές για την παραγωγή των κυψελών μπαταρίας, το BMW Group θα μειώσει το αποτύπωμα άνθρακα της παραγωγής κυψελών μπαταρίας έως και κατά 60%.
Υψηλά οικολογικά πρότυπα: Δέσμευση CO 2 κατά την έγχυση σκυροδέματος.
Ως το επόμενο BMW iFactory, το εργοστάσιο του BMW Group στο Woodruff θα πληροί επίσης υψηλά οικολογικά πρότυπα. Η εγκατάσταση θα λειτουργεί χωρίς ορυκτά καύσιμα και θα χρησιμοποιεί 100% πράσινη ηλεκτρική ενέργεια. Το BMW Group έχει θέσει ως στόχο τη μείωση των εκπομπών CO2 στο παγκόσμιο δίκτυο παραγωγής του κατά 80% έως το 2030 σε σύγκριση με το 2019. Οι στέγες των εργοστασίων προετοιμάζονται για την εγκατάσταση φωτοβολταϊκών συστημάτων. Ο έξυπνος φωτισμός LED με ανιχνευτές κίνησης και μια στρατηγική ορθολογικής χρήσης της έντασης φωτισμού μειώνουν στο ελάχιστο την κατανάλωση ενέργειας και τις εκπομπές ρύπων που οφείλονται σε αυτόν. Η συναρμολόγηση μπαταριών υψηλής τάσης δεν απαιτεί ουσιαστικά καθόλου νερό. Το βρόχινο νερό συλλέγεται και χρησιμοποιείται για σκοπούς εκτός της παραγωγής. Στην κατασκευή του εργοστασίου θα χρησιμοποιηθεί μια καινοτόμος τεχνολογία που περιλαμβάνει την έγχυση CO2 που έχει δεσμευτεί στο φρέσκο σκυρόδεμα κατά τη διαδικασία ανάμιξης. Αυτό δεσμεύει μόνιμα το CO2 σε μοριακό επίπεδο και αυξάνει την αντοχή του σκυροδέματος.