Με το πεντακύλινδρο TT RS και το R8 με κινητήρα V10 να βγαίνουν από την παραγωγή, μπορεί να υποθέσετε ότι η γκάμα των Audi Sport χάνει μεγάλο μέρος του ενθουσιασμού της. Αυτό είναι αλήθεια σε κάποιο βαθμό, αλλά ο διευθύνων σύμβουλος του τμήματος Audi Sport Sebastian Grams, μιλώντας στο Autocar είπε ότι η ομάδα του αναζητά «διαφορετικά οχήματα» για να αντικαταστήσει το υπεραυτοκίνητο με τον κινητήρα στο κέντρο.
Οι διάδοχοι του R8 ή του TT θα ταιριάζουν με τη στρατηγική ηλεκτροκίνησης του Ομίλου Volkswagen αλλά θα έχουν όμως και τα χαρακτηριστικά των προηγούμενων μοντέλων. Ο Sebastian Grams συνέχισε λέγοντας ότι θα υπάρχουν «σίγουρα» περισσότερα SUV με το σήμα RS στο μέλλον. Ο διευθύνων σύμβουλος της Audi Sport υποσχέθηκε επίσης ηλεκτρικά αυτοκίνητα RS, που θα ακολουθήσουν το RS E-Tron GT. Επιπλέον, τα plug-in υβριδικά αυτοκίνητα επιδόσεων εξελίσσονται και δοκιμάζονται. Σύμφωνα με μια ανακοίνωση που έγινε τον Σεπτέμβριο του 2019, η επόμενη γενιά RS4 Avant θα έχει σύστημα PHEV. Από την άλλη πλευρά η εταιρία ανακοίνωσε πως δεν θα έχει πολλά μοντέλα RS, για να μην υπάρχει «πληθωρισμός».
Μέχρι το 2030, όλα τα μοντέλα Audi Sport θα είναι… ηλεκτρισμένα σε κάποιο βαθμό, πράγμα που σημαίνει ότι οι μέρες των αυτοκινήτων που χρησιμοποιούν μόνο κινητήρες εσωτερικής καύσης είναι μετρημένες. Εν τω μεταξύ, η εταιρεία έχει ήδη αποκλείσει το ενδεχόμενο να κάνει τετρακύλινδρα μοντέλα RS, σε αντίθεση με τη Mercedes-AMG με τη σειρά «45».