Η Audi παρουσίασε την plug-in έκδοση του A3 allstreet

Ταυτότητα Αυτοκινήτου
Μάρκα Audi
Μοντέλο A3
Η Audi παρουσίασε την plug-in έκδοση του A3 allstreet

Το καινούργιο A3 allstreet έκανε παγκόσμια πρεμιέρα τον περασμένο Μάρτιο με την Audi να κάνει τα αποκαλυπτήρια μόνο της ήπιας υβριδικής του έκδοσης. Σήμερα, η γερμανική φίρμα παρουσίασε το plug-in hybrid A3 allstreet, το οποίο έχει μέγιστη απόδοση και ροπή στα 204Ps και 35,69Kgm αντίστοιχα. Κάτω από το καπό, βρίσκεται ο νέος 1.5lt TFSI evo2 turbo βενζινοκινητήρας με απόδοση 150Ps και ροπή 25,49Kgm συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα των 115Ps και 33,65Kgm ροπής. Η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 225Km/h, ενώ με αμιγώς ηλεκτρική οδήγηση η ταχύτητα περιορίζεται στα 140Km/h. Επιπλέον, η μπαταρία έχει χωρητικότητα 25,7kWh και αυτονομία στα 140Km στον κύκλο του WLTP, ενώ χρειάζονται το πολύ τριάντα λεπτά για να φορτιστεί από το 10% στο 80% με DC φορτιστή των 50kW.

Η Audi παρουσίασε την plug-in έκδοση του A3 allstreet

H ανάρτηση για την plug-in υβριδική έκδοση του A3 allstreet έχει βελτιστοποιηθεί περαιτέρω. Αυτό οφείλεται στην ελαφρώς πιο βαριά κατανομή του φορτίου στον πίσω άξονα (55% στον μπροστινό άξονα και 45% στον πίσω άξονα) λόγω της θέσης της μπαταρίας ιόντων λιθίου, η οποία είναι τοποθετημένη κάτω από τον χώρο των πίσω καθισμάτων. Η Audi έχει σχεδιάσει για το πώς μπορεί να επιτευχθεί η βέλτιστη απόδοση του plug-in υβριδικού A3 allstreet μέσω διάφορων λειτουργιών που μπορεί να επιλέξει ο οδηγός. Η ηλεκτρική οδήγηση μπορεί να επιλεχθεί από το κουμπί EV στον πίνακα διακοπτών ή μέσω της διεπαφής πολυμέσων (MMI). Ο κύριος τρόπος λειτουργίας, "Auto Hybrid", εξισορροπεί έξυπνα τη χρήση του κινητήρα εσωτερικής καύσης και του ηλεκτροκινητήρα. Αυτή η λειτουργία χρησιμοποιεί καθαρά ηλεκτρική οδήγηση σε χαμηλές ταχύτητες, δίνει προτεραιότητα στον κινητήρα TFSI σε υψηλότερες ταχύτητες και συχνά χρησιμοποιεί και τα δύο μαζί. Επιπλέον, προσαρμόζεται σε διάφορες καταστάσεις οδήγησης ανακτώντας ενέργεια (τόσο κατά την οδήγηση όσο και κατά το φρενάρισμα) ή ενισχύοντας την απόδοση μέσω της συνδυασμένης ισχύος του ηλεκτροκινητήρα και του TFSI. Το υβριδικό σύστημα διαχείρισης επίσης διατηρεί ένα σταθερό επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας, διασφαλίζοντας ότι διατηρείται επαρκής ηλεκτρική ενέργεια για μελλοντική χρήση, όπως είναι η οδήγηση σε ζώνη χαμηλών εκπομπών ρύπων.

Το νέο Audi A3 allstreet 40 TFSI e θα είναι διαθέσιμο προς παραγγελία από τα μέσα του Νοεμβρίου με την τιμή του να ξεκινά από τα 46.000 ευρώ στην αγορά της Γερμανίας.