Εντυπωσιακά έκλεισε η AUDI AG το 2020, παραδίδοντας σε πελάτες 505.583 αυτοκίνητα το τελευταίο τρίμηνο του έτους, ξεπερνώντας για πρώτη φορά στην ιστορία της το φράγμα του μισού εκατομμυρίου αυτοκινήτων σε ένα τρίμηνο. Συνολικά, η Audi κατέγραψε το 2020 πωλήσεις 1.692.773 αυτοκινήτων, με την πτώση 8,3% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, αναπόφευκτη λόγω της πανδημίας, να είναι από τις καλύτερες επιδόσεις στην αυτοκινητοβιομηχανία. Αξίζει να σημειωθεί ότι στην Κίνα, η οποία πλέον αποτελεί τη μεγαλύτερη αγορά για την Audi, η μάρκα σημείωσε αύξηση 5,4%, με παραδόσεις 727.358 αυτοκινήτων. Παράλληλα, η Audi βρέθηκε – με διαφορά – στην πρώτη θέση των πωλήσεων παγκοσμίως όσον αφορά στα ηλεκτρικά μοντέλα, σε σύγκριση με τα άλλα γερμανικά premium brands.
Το 2020, η πανδημία του κορωνοϊού επιτάχυνε τη διαδικασία ψηφιοποίησης της Audi, με τη μάρκα να προσφέρει μία ψηφιακή βεντάλια καινοτόμων υπηρεσιών που βρήκε μεγάλη ανταπόκριση από τους πελάτες της. Το 2021, η AUDI AG συνεχίζει τη μετατροπή της σε πάροχο βιώσιμης premium κινητικότητας.
Αναφορικά με επιμέρους μοντέλα, το ιδιαίτερα επιτυχημένο Audi e-tron (συμπεριλαμβανομένου του Audi e-tron Sportback) σημείωσε σημαντική αύξηση της ζήτησής του το 2020, με συνολικές πωλήσεις 47.324 αυτοκίνητων (+79,5%) σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Μάλιστα στη Νορβηγία, αναδείχθηκε το «Νο. 1» σε πωλήσεις μοντέλο, ανεξάρτητα τύπου κινητήριου συστήματος.
Όσον αφορά στα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας, αυξητικά κινήθηκαν τα Audi Q3 (+ 18,1%) και Audi A6 (+ 11,8%) ενώ επίσης αυξητικά (+16,1%) κινήθηκαν τα μοντέλα υψηλών επιδόσεων της Audi Sport, με περισσότερες από 29.300 πωλήσεις το 2020.
Εκτός Κίνας, στις υπόλοιπες αγορές του πλανήτη, η υποχώρηση λόγω της πανδημίας το 2020, είχε επίπτωση και στις πωλήσεις της Audi. Όμως τα μηνύματα εν όψει 2021 είναι πολύ ενθαρρυντικά, ενδεικτικά να αναφερθούν οι αυξήσεις στις πωλήσεις των Audi Q3 και Audi e-tron κατά 83,9% και 10% αντίστοιχα στην αγορά των Η.Π.Α., όπου τα SUV έχουν πλέον μερίδιο 66% και οι αντίστοιχες αυξήσεις για τα Audi e-tron (+ 80,6%) και Audi Q7 (+ 6,3%) στην Ευρώπη.
Σε γενικές γραμμές, η αύξηση των παραδόσεων για την Audi σε όλες τις αγορές το τελευταίο τρίμηνο του 2020 συγκριτικά με το αντίστοιχο του 2019 (+2,5% στην Ευρώπη, +9,2% στη Γερμανία), η έναρξη πωλήσεων του νέου Q2 σε συνδυασμό με τη θετικότατη αποδοχή του ολοκαίνουργιου A3 Sportback αλλά και η ιδιαίτερα πλούσια γκάμα εξηλεκτρισμένων μοντέλων, δημιουργούν τα εχέγγυα για ακόμα καλύτερες επιδόσεις της μάρκας στην παγκόσμια αγορά αυτοκινήτου, τη νέα χρονιά.