Ταυτότητα Αυτοκινήτου | |
---|---|
Μάρκα | Toyota |
Μοντέλο | Celica |
Η ιαπωνική φίρμα έχει μία σειρά κινούμενων σχεδίων, στην οποία υπαινίχθηκε μεταξύ άλλων την επιστροφή της Celica και του MR2, καθώς και την επόμενη γενιά του Supra και του GR86. Η πρώτη γενιά της Celica λανσαρίστηκε το 1971 και συνολικά μέτρησε επτά γενιές, ενώ η παραγωγή της σταμάτησε το 2006, δηλαδή πριν από 18 χρόνια. Οι φίλοι του αυτοκινήτου ίσως θυμούνται πιο χαρακτηριστικά την πέμπτη γενιά της Celica που πρωταγωνίστηκε στα rally και στα χέρια του Carlos Sainz, καθώς και την ονομαζόμενη «νυχτερίδα» που έκανε παγκόσμια πρεμιέρα το 1981, ήταν πισωκίνητη και από εκείνη ξεκίνησε η πρωτοποριακή σχεδίαση των μπροστινών φωτιστικών σωμάτων που ανέβαιναν προς τα πάνω. Αναμφίβολα ήταν δύο από τις πιο χαρακτηριστικές γενιές της Celica. Μετά την «νυχτερίδα», από την τέταρτη γενιά και μετά η Celica είχε κίνηση στους μπροστινούς τροχούς. Ο αντιπρόεδρος της Toyota, Yuki Nakajima, ανέφερε χθες μετά το τέλος του Rally Ιαπωνίας πως η Toyota ετοιμάζει την όγδοη γενιά της Celica χωρίς να έχει οριστεί ένα συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για το πότε θα την δούμε πάλι στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία.
«Φτιάχνουμε την Celica! Για να είμαι ειλικρινής, αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει κανένα σημάδι. Ωστόσο, υπάρχουν πολλοί άνθρωποι μέσα στην εταιρεία που περιμένουν με ανυπομονησία την Celica. Λοιπόν… αναρωτιέμαι αν είναι εντάξει να το λέμε αυτό σε ένα δημόσιο φόρουμ, αλλά κάνουμε την Celica!», δήλωσε ο Yuki Nakajima.