Ταυτότητα Αυτοκινήτου | |
---|---|
Μάρκα | Lotus |
Μοντέλο | Emira |
H Lotus παρουσίασε πέντε ειδικές εκδόσεις της Emira, η οποία έχει βαφτεί καταλλήλως για να θυμίζει την επιτυχία της βρετανικής μάρκας στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Και οι πέντε εκδόσεις θα βγουν μόνο σε 12 μονάδες και θα προορίζεται μόνο για την ευρωπαϊκή αγορά.
- Η Emira εμπνευσμένη από το Lotus Type 99T είναι βαμμένη σε κίτρινο με μπλε πινελιές και θυμίζει το μονοθέσιο Lotus Type 99T Formula 1 με το οποίο ο Ayrton Senna αγωνίστηκε με επιτυχία τη σεζόν του 1987. Με τον Senna στο τιμόνι, το Type 99T ήταν το πρώτο μονοθέσιο της F1 με την καινοτομία της Lotus στην ενεργή ανάρτηση που κέρδισε ένα Grand Prix – Μονακό – ένα κατόρθωμα που επανέλαβε στο Ντιτρόιτ. Το Lotus Type 99T πέτυχε οκτώ βάθρα και βοήθησε την Lotus και τον Senna να κατακτήσουν τις τρίτες θέσεις στο πρωτάθλημα κατασκευαστών και οδηγών. Το εμβληματικό Lotus race number 12 υπάρχει σε κάθε πλευρά του αυτοκινήτου σε μπλε χρώμα και έρχεται σε όμορφη αντίθεση με τις μαύρες δαγκάνες φρένων, τις μπροστινές και πλευρικές εισαγωγές αέρα και την επωνυμία «LOTUS» στο πίσω μέρος.
- Η Emira εμπνευσμένη από το Type 97T αποτελεί μια κομψή ερμηνεία του μονοθεσίου της Formula 1 του 1985, στο οποίο ο Ayrton Senna εξασφάλισε περίφημα την πρώτη του νίκη στο Grand Prix σε βρεγμένες συνθήκες. Ο ομόσταβλος του Senna, Elio de Angelis, κέρδισε στη συνέχεια τον επόμενο αγώνα στο San Marino, με τον Senna να κερδίζει τη δεύτερη νίκη του στο Grand Prix αργότερα στη σεζόν στο Spa-Francorchamps. Συνολικά, το Type 97T πέτυχε εννέα βάθρα εκείνη τη χρονιά και βοήθησε τους Lotus και Senna να κατακτήσουν τις τρίτες θέσεις στο πρωτάθλημα κατασκευαστών και οδηγών. Είναι σκούρο Shadow Grey με χρυσό χρώμα. Ο αριθμός 12 είναι παρών σε κάθε πλευρά του αυτοκινήτου επίσης με το εμβληματικό χρυσό και ταιριάζει με τους χρυσούς τροχούς.
- Η Emira εμπνευσμένη από το Type 86: Το 1980 η Lotus έφερε επανάσταση στον κόσμο της F1 με το μονοθέσιο Type 86 που διέθετε δύο σασί. Το πλαίσιο του Type 86 πληρούσε την αεροδυναμική υποστήριξη των καλοριφέρ και το άλλο πλαίσιο ήταν για τον οδηγό και την ανάρτηση, και στο οποίο ήταν τοποθετημένος ο κινητήρας και το κιβώτιο ταχυτήτων. Αυτή η Emira είναι σε μπλε χρώμα με κόκκινες και ασημί ρίγες, τα χρώματα του χορηγού της Team Lotus εκείνη την εποχή. Το εμπορικό σήμα «LOTUS» στο πίσω μέρος συνδυάζεται μαζί με τον αριθμό 11, και τα δύο σε ασορτί ασημί.
- Η Emira εμπνευσμένη από το Type 78: Το πρωτοποριακό αυτοκίνητο Type 78 του 1977 Lotus Formula 1 εισήγαγε την ιδέα ενός σχήματος φτερού κάτω από το δάπεδο για να δημιουργήσει χαμηλή πίεση, αναγκάζοντας το αυτοκίνητο να μείνει στο έδαφος μέσω της αεροδυναμικής. Αυτό είχε επίσης τη δυνατότητα να μειώσει την οπισθέλκουσα και να μεγιστοποιήσει την κάθετη δύναμη για να επιτύχει υψηλή απόδοση που έφτασε σε νίκη. Το Type 78 ήταν μια πολύ επιτυχημένη σχεδίαση, κερδίζοντας επτά νίκες Grand Prix και έντεκα βάθρα μέχρι το 1977 και στις αρχές της σεζόν του 1978. Το Emira είναι σε σκούρο γκρι και χρυσό χρώμα. Το νούμερο 5 (αριθμός αγώνα τύπου 78 του Mario Andretti το 1977 και το 1978) με ένα μισό "Union Jack" είναι ζωγραφισμένο στο πλάι και οι χρυσές και κόκκινες λεπτομέρειες μεταφέρονται στις δαγκάνες και στο μπροστινό χείλος.
- Η Emira εμπνευσμένη από το Type 25: Το Lotus Type 25 ήταν ένα από τα πιο σημαντικά μονοθέσια της Formula 1 όλων των εποχών. Οδηγήθηκε από τον Jim Clark στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών και Οδηγών F1 το 1963 και κέρδισε 14 Grand Prix και πέτυχε 18 βάθρα από το 1962 έως το 1965 καθώς εισήγαγε το μονοκόκ τύπου αεροσκάφους αντί για το πιο συμβατικό σωληνωτό πλαίσιο spaceframe. Αυτό έδωσε πλεονεκτήματα δύναμης, ακαμψίας και ασφάλειας και μικρότερη επιφάνεια διατομής, με αποτέλεσμα το Type 25 να ήταν το λεπτότερο αυτοκίνητο της Formula 1 που είχε δει ποτέ το άθλημα. Ένα σημαντικό χαρακτηριστικό ασφαλείας του Lotus Type 25 ήταν οι δεξαμενές καυσίμου τύπου αεροσκάφους, τοποθετημένες και στις δύο πλευρές μέσα στο πλαίσιο. Ήταν ελαφριά, εύκαμπτα και ισχυρά, μειώνοντας την πιθανότητα διαρροής καυσίμου σε περίπτωση ατυχήματος. Η Emira σε σκούρο πράσινο χρώμα αμαξώματος με βαμμένες κίτρινες ρίγες Hethel και μαύρες δαγκάνες φρένων θυμίζει τη νικητήρια σεζόν του 1963 του Type 25. Το εσωτερικό του σε μαύρο Alcantara και κίτρινες ραφές ολοκληρώνουν τον αγωνιστικό σχεδιασμό.