Τον Οκτώβριο του 2024, η Honda Racing Corporation USA (HRC) -το επίσημο αγωνιστικό τμήμα της Honda– ανακοίνωσε την πρόθεσή της να κατασκευάζει και να διαθέτει βελτιωτικά εξαρτήματα υψηλών επιδόσεων για μοντέλα των Honda και Acura. Τώρα, ο πρόεδρος της εταιρείας άφησε να εννοηθεί ότι το επόμενο βήμα είναι ακόμη πιο φιλόδοξο: εργοστασιακές εκδόσεις με εξαρτήματα HRC από την πρώτη ημέρα παραγωγής. Τα νέα αυτά, υψηλών επιδόσεων μοντέλα, αναμένεται να τοποθετηθούν πάνω από τις ήδη ισχυρές εκδόσεις Type R και Type S, προσφέροντας μια ακόμη πιο καθαρόαιμη σπορ εμπειρία.
Αυτή η κίνηση θα φέρει την τεχνογνωσία της HRC από τους αγώνες απευθείας στα οχήματα παραγωγής, δημιουργώντας μοντέλα που θα ξεχωρίζουν τόσο για τις αναβαθμίσεις στο σασί (μπάρες θόλων, αναρτήσεις, φρένα κ.λπ.) στον κινητήρα όσο και για την οδηγική συμπεριφορά. Αν η Honda προχωρήσει με αυτό το φιλόδοξο σχέδιο, τότε οι λάτρεις των επιδόσεων μπορεί σύντομα να δουν μοντέλα ακόμη πιο εστιασμένα στην απόδοση και με άμεση σύνδεση με τον αγωνιστικό κόσμο της μάρκας στοχεύοντας να ανταγωνιστεί τα αντίστοιχα τμήματα της BMW και της Porsche.
Ο αντιπρόεδρος της HRC, Jon Ikeda, ανυπομονεί επίσης να δει ένα νέο μοντέλο υψηλών επιδόσεων καθώς θεωρεί ότι μπορεί να αποτελέσει ένα πρακτικά αγωνιστικό αυτοκίνητο που θα παραμένει νόμιμο για το δρόμο. «Έχετε το Type S ή το Type R για το δρόμο και -στο άλλο άκρο- έχετε ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο που μπορείτε να αγοράσετε για την πίστα, οπότε αυτό θα είναι κάτι ενδιάμεσο, ακριβώς στο όριο όπου το άλλο σας μέλος δεν θα θέλει να σας συνοδεύει», δήλωσε ο Ikeda. «Αν πρόκειται να βάλεις το εμπορικό σήμα της HRC σε αυτό, αυτό είναι που λες ότι είναι η απόλυτη έκφραση αυτού του μοντέλου, και πρέπει να είναι νόμιμο για το δρόμο».
Παρά τον ενθουσιασμό των υπεθύνων του τμήματος HRC, οι δυσκολίες στην υλοποίηση είναι υπαρκτές. Οι εγκρίσεις των βελτιωτικών αυτών εξαρτημάτων είναι πιθανό να επιβραδύνουν την ανάπτυξη και την διάθεση τους στο κοινό, καθώς η Honda δεν έχει καθορίσει ακόμα ποιά από τα εξαρτήματα επιδόσεων θα περάσουν τις προδιαγραφές ασφαλείας.
«Σήμερα δεν μπορώ να πω το ακριβές σχέδιο ακόμα, αλλά ναι, θα πρέπει να δημιουργήσουμε τέτοιου είδους μοντέλο απόδοσης μαζί με τεχνολογίες αγώνων HRC. Δεν έχουμε κάποιο συγκεκριμένο σχέδιο ακόμα, αλλά το πρώτο θα βασίζεται στα υπάρχοντα μοντέλα όπως το Integra Type S ή το Honda Type R», δήλωσε ο Πρόεδρος της Honda Racing, Koji Watanabe.