Με την Ford Performance να προετοιμάζει για το 2024 ένα νέο «όπλο» για τους αγώνες της κατηγορίας GT3, η θρυλική Mustang, το εμβληματικό σπορ αυτοκίνητο της Ford, θα αποτελέσει το σημείο αναφοράς για την επιστροφή της εταιρείας σε αγωνιστικές διοργανώσεις σπορ αυτοκινήτων σε παγκόσμιο επίπεδο. Η Ford Performance αποκάλυψε τα πλάνα της για τη νέα, αγωνιστική Mustang GT3, η οποία θα συμμετάσχει στο πρωτάθλημα International Motor Sports Association (IMSA) τη σεζόν του 2024, στον οποίο περιλαμβάνεται ο εμβληματικός 24ωρος αγώνας που διεξάγεται στη Daytona.
Το νέο εγχείρημα που θέτει στο επίκεντρό του την Mustang θα είναι ένα κοινό πρόγραμμα στο οποίο συμμετέχουν η Ford Performance και η Multimatic Motorsports, η οποία αποτελεί μακροχρόνιο συνεργάτη της εταιρείας στους αγώνες. Η όλη προσπάθεια περιλαμβάνει τόσο μια εργοστασιακή ομάδα με δύο αυτοκίνητα για το πρωτάθλημα IMSA GTD Pro που θα διαχειρίζεται η Multimatic, όσο και τη διάθεση αυτοκινήτων για ιδιώτες πελάτες για την κατηγορία GTD, με αφετηρία το 2024 και τον αγώνα στη Daytona. Η νέα, αγωνιστική Mustang GT3 θα τροφοδοτείται από έναν κινητήρα της Ford με χωρητικότητα 5,0 λίτρων που βασίζεται στον V8 Coyote που εξελίχθηκε από τη Ford Performance και κατασκευάστηκε από την M-Sport, τον επί σειρά ετών συνεργάτη της στους αγώνες του παγκοσμίου πρωταθλήματος.
Οι δύο πλευρές έχουν πλούσια ιστορία στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και πρόσφατα συνεργάστηκαν για την εξέλιξη και προετοιμασία του Ford Puma Hybrid Rally1, το οποίο κατέκτησε πανηγυρικά τη νίκη, αλλά συγχρόνως και τις θέσεις 3 και 5, στον πρώτο αγώνα του θεσμού για το 2022, στο Ράλι Μόντε Κάρλο. Ο εξελιγμένος ειδικά για αγώνες κινητήρας θα συνεχίσει την κληρονομιά υψηλών επιδόσεων των ατμοσφαιρικών V8 κινητήρων της Ford – αυτή τη φορά στην πλατφόρμα της εμβληματικής Mustang. Η συγκεκριμένη μονάδα θα ενσωματώνει τα χαρακτηριστικά του παγκοσμίου φήμης κινητήρα Ford Coyote® και θα διαθέτει όλες τις απαραίτητες τροποποιήσεις ώστε να είναι έτοιμος να αποδώσει τα μέγιστα στους αγώνες αντοχής της κατηγορίας GT3 παγκοσμίως.
Η νέα, αγωνιστική Mustang GT3 θα διαθέτει μία ειδικά σχεδιασμένη ανάρτηση Short-Long Arm εμπρός και πίσω, κιβώτιο ταχυτήτων και διαφορικό που θα είναι εγκατεστημένα πίσω, πάνελ αμαξώματος από ανθρακονήματα, καθώς και ένα μοναδικό αεροδυναμικό πακέτο που αναπτύχθηκε για την επίτευξη των στόχων της κατασκευής. Οι Ford και Multimatic θα διαθέσουν τόσο εργοστασιακές όσο και έτοιμες για χρήση από πελάτες και ομάδες Mustang GT3 από τις αρχές της αγωνιστικής σεζόν του 2024.