Η ίδρυση της Denza έγινε τον Φεβρουάριο του 2011 από την BYD και την Daimler, εταιρεία της Mercedes-Benz, οι μετοχές των οποίων ήταν επί ίσοις όροις. Η Denza αρχικά λάνσαρε τρία BEV μοντέλα και το υβριδικό SUV X. Η συγκεκριμένη αυτοκινητοβιομηχανία δεν ήταν ευρέως γνωστή και οι πωλήσεις των μοντέλων της ήταν χαμηλές, ενώ πολλά από τα μοντέλα της σταμάτησαν να παράγονται. Στις 24 Ιανουαρίου του 2022, η Denza ανακοίνωσε πως η Daimler παραχώρησε το 40% στην BYD, κάτι που σήμαινε πως η BYD είχε τον απόλυτο έλεγχο της Denza με 90% των μετοχών της. Εκείνη την χρονιά, η Denza έβγαλε στην αγορά του αυτοκινήτου το D9, το N7 και το N8. Την περίοδο από τον Ιανουάριο έως τον Αύγουστο εκείνης της χρονιάς, η Denza πούλησε συνολικά 79.894 μοντέλα, από τα οποία το πιο δημοφιλές ήταν το D9. Ο εκτελεστικός διευθυντής της Mercedes, Hans Georg Engel, υπέβαλε την παραίτησή του από τους διευθυντές της Denza. Όμως, το αξιοσημείωτο είναι πως στις 14 Σεπτεμβρίου η Mercedes-Benz πούλησε και το υπόλοιπο 10% των μετοχών της στην BYD, η οποία πλέον έχει τον απόλυτο έλεγχο της Denza.