H Bugatti σχεδίασε νέα πλατφόρμα ειδικά για την Tourbillon

Ταυτότητα Αυτοκινήτου
Μάρκα Bugatti
Μοντέλο Tourbillon
H Bugatti σχεδίασε νέα πλατφόρμα ειδικά για την Tourbillon

Στα 115 χρόνια παρουσίας της Bugatti στην αυτοκινητοβιομηχανία, η μάρκα hypercar μοντέλων πάντα πίεζε για το καλύτερο. Αυτή την φορά δημιούργησε μια νέα πλατφόρμα πάνω στην οποία βασίστηκε η Tourbillon ανοίγοντας ένα καινούργιο κεφάλαιο, καθώς η πλατφόρμα πάνω στην οποία κατασκευάστηκε η Veyron και η Chiron έκλεινε σχεδόν είκοσι χρόνια.

Στο μπροστινό μέρος της Tourbillon, οι μηχανικοί έχουν τοποθετήσει πέντε από τα συνολικά οχτώ ψυγεία για συγκεκριμένο σκοπό. Δύο ψυγεία προς το εξωτερικό μέρος διοχετεύουν τον αέρα απευθείας στον κινητήρα, ενώ αυτά που είναι τοποθετημένα στο κέντρο κατευθύνουν τη ροή αέρα από την μπροστινή μάσκα της Bugatti στην καμπίνα και τα ηλεκτρικά εξαρτήματα για να επιτυγχάνεται η απόλυτη απόδοση.

H Bugatti σχεδίασε νέα πλατφόρμα ειδικά για την Tourbillon

Μια κεντρικά τοποθετημένη μπαταρία σε σχήμα Τ, η οποία αποδίδει 811Ps, αποτελεί τον πυρήνα της κεντρικής πλατφόρμας και είναι τοποθετημένη στη μέση για ισορροπημένο κέντρο βάρους. Η μπαταρία των 24 kWh επιτρέπει αυτονομία πάνω από 60Km σε καθαρή ηλεκτρική λειτουργία. Αυτή η νέα αρχιτεκτονική προσφέρει επίσης σταθερή θέση καθίσματος με κινητό κιβώτιο πεντάλ και τιμόνι, ελαχιστοποιώντας τόσο το ύψος όσο και το βάρος της Tourbillon. Πίσω από το χώρο αποσκευών, υπάρχει ο ηλεκτρικός άξονας, ο οποίος αποτελείται από δύο ηλεκτροκινητήρες 250 kW. Η τοποθέτηση του συγκεκριμένου άξονα σε αυτό το σημείο παρέχει κίνηση στους τέσσερις τροχούς και βελτιστοποιεί την ροπή, ειδικά στους μπροστινούς τροχούς.

H Bugatti σχεδίασε νέα πλατφόρμα ειδικά για την Tourbillon

Η καρδιά της Tourbillon χτυπάει στο πίσω μέρος  με τον ατμοσφαιρικό V16 κινητήρα, ο οποίος συνδυάζεται με έναν τρίτο ηλεκτροκινητήρα. Το μεγάλο μήκος αυτού του κινητήρα απαιτούσε από τους μηχανικούς της Bugatti να εφαρμόσουν μια νέα προσέγγιση και επομένως έφεραν τον κινητήρα πιο κοντά στον οδηγό. Το ρεζερβουάρ έχει μετακινηθεί προς τα πλάγια, με σκοπό να διατηρηθεί το μεταξόνιο αυτοκινήτου υπό έλεγχο και ταυτόχρονα να μεγιστοποιηθεί ο εσωτερικός χώρος. Η Buggati γυρίζει σελίδα με την κατασκευή της Tourbillon, αφού από εδώ και πέρα τα επόμενα hypercar μοντέλα θα βασιστούν πάνω στην καινούργια πλατφόρμα που χρησιμοποίησε το πιο πρόσφατα λανσαρισμένο μοντέλο της μάρκας.