H Alfa Romeo Racing Orlen στο Grand Prix της Ουγγαρίας

H Alfa Romeo Racing Orlen στο Grand Prix της Ουγγαρίας

Έχοντας περιγραφεί στο παρελθόν ως «Μονακό χωρίς τοίχους», η πίστα Hungaroring θα φιλοξενήσει τον επόμενο αγώνα αυτού του ιδιαίτερα πυκνού σε δράση καλοκαιριού για την Formula 1. Με τον πρώτο αγώνα στην πίστα της Βουδαπέστης να πραγματοποιείται το 1986, πολλές φορές στην Ουγγαρία υπήρξαν εκπλήξεις στην εξέλιξη και το αποτέλεσμα των Grand Prix. Συχνά οι δύσκολοι και απρόβλεπτοι αγώνες μπορούν να δημιουργήσουν ευκαιρίες και αυτό είναι κάτι που γνωρίζουν πολύ καλά στην Alfa Romeo Racing Orlen. Η ομάδα θα προσπαθήσει να εκμεταλλευτεί στο έπακρο την απόδοση της C39 και να συνεχίσει να δείχνει σταθερή πρόοδο. Σε αυτή την προσπάθεια πολύτιμη θα είναι η βοήθεια του Robert Kubica που στην πρώτη περίοδο των δοκιμαστικών θα πάρει θέση στο μονοθέσιο του  Kimi Räikkönen. Ο δημοφιλής Πολωνός οδηγός ανυπομονεί να βρεθεί και πάλι πίσω από το τιμόνι της C39 και να βοηθήσει στην εξέλιξη του μονοθεσίου.

Frédéric Vasseur - Επικεφαλής της ομάδας Alfa Romeo Racing και CEO της Sauber Motorsport AG
«Το ξεκίνημα με τρεις συνεχόμενους αγώνες αποτελεί μεγάλη πρόκληση, αλλά και ευκαιρία για εμάς. Έχουμε τη δυνατότητα να εφαρμόσουμε όσα μάθαμε στους δύο πρώτους αγώνες στην Αυστρία και να βρούμε τις σωστές απαντήσεις. Έχουμε κάνει σημαντική πρόοδο και ελπίζω που θα συνεχίσουμε να βελτιωνόμαστε. Η πίστα είναι βέβαια τελείως διαφορετική από εκείνη του Red Bull Ring, αλλά θα προσαρμοστούμε. Κατακτήσαμε βαθμούς στον πρώτο αγώνα και σχεδόν τα καταφέραμε στον δεύτερο. Ξέρουμε πως αν κάνουμε σωστά τη δουλειά μας θα γυρίσουμε στη βάση μας με ένα καλό αποτέλεσμα.»

Kimi Räikkönen (αριθμός μονοθεσίου 7 – “Stelvio”)
«Η πίστα της Ουγγαρίας είναι ακριβώς το αντίθετο από εκείνη της Αυστρίας. Η πίστα είναι στενή και αργή, συνεπώς η ρύθμιση του μονοθεσίου θα είναι μια πολύ διαφορετική πρόκληση σε σχέση με εκείνη που αντιμετωπίσαμε δύο εβδομάδες πριν. Οι προσπεράσεις είναι δύσκολες, συνεπώς η βελτιστοποίηση της απόδοση μας στις κατατακτήριες δοκιμές θα είναι κρίσιμης σημασίας. Η μάχη είναι πολύ σκληρή και η καλή σειρά εκκίνησης θα μας δώσει προβάδισμα σε σχέση με τους ανταγωνιστές μας. Είχαμε έναν καλό αγώνα εδώ πέρυσι το καλοκαίρι και ελπίζω πως και φέτος θα ολοκληρώσουμε την προσπάθεια με ένα καλό αποτέλεσμα.»

Antonio Giovinazzi (αριθμός μονοθεσίου 99 – “Giulia GTAm”)
«Μάθαμε πολλά από τους προηγούμενους δύο αγώνες και αισθάνομαι πως η απόδοση μας βελτιώθηκε σημαντικά. Έτσι ήρθε η ώρα να μετατρέψουμε αυτή τη δυναμική σε βαθμούς. Η πίστα της Βουδαπέστης μας ταιριάζει καλύτερα σε σχέση με εκείνη της Αυστρίας και έτσι μπορούμε να έχουμε την αυτοπεποίθηση ότι θα παρουσιάσουμε καλή εικόνα καθ’ όλη τη διάρκεια του αγωνιστικού τριημέρου.»

Το Grand Prix της Ουγγαρίας με τη γλώσσα των αριθμών:
Χρονιά που πραγματοποιήθηκε το 1ο Grand Prix στην πίστα του Hungaroring: 1986
Αριθμός γύρων: 70
Μήκος γύρου: 4,381χλμ.
Συνολική απόσταση αγώνα: 306.630χλμ.
Ταχύτερος γύρος: 1:17.103 Max Verstappen (2019)