Συμπληρώνοντας στις 24 Ιουνίου 110 ζωής, η πορεία της Alfa Romeo έχει σημαδευτεί από τις μεγάλες επιτυχίες της μάρκας στους αγώνες αυτοκινήτου κάθε είδους. Από το θρυλικό Mille Miglia και το Targa Florio, μέχρι τις πίστες της Formula 1, όπου η Alfa Romeo κατέκτησε τα 2 πρώτα πρωταθλήματα του θεσμού, η μάρκα από το Μιλάνο συνέδεσε άρρηκτα το όνομα της με το στιλ, την οδηγική απόλαυση και το πάθος για διακρίσεις.
Το Σαββατοκύριακο 13-14 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε το ράλι ιστορικών αυτοκινήτων “Acropolis Legends 2020” που διοργάνωσε ο Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ Αυτοκινήτων (Σ.Ι.Σ.Α). Οι συνολικά 25 ειδικές διαδρομές στην Αττική, την Πελοπόννησο και τη Βοιωτία πέρασαν από υπέροχα τοπία ταξιδεύοντας τους συμμετέχοντες σε μέρη του εθνικού μας αγώνα. Ανάμεσα στις 71 συμμετοχές που πήραν εκκίνηση από τον ιερό βράχο της Ακρόπολης βρέθηκε και μια Alfa Romeo 2000 Giulia GT Veloce του 1974, ανακατασκευασμένη από τον οδηγό της, κ. Γιώργο Δελαπόρτα, με πολύ αγάπη ώστε να αντανακλά όλη τη λάμψη της. Στη θέση του συνοδηγού βρέθηκε ο Dr. Μιλτιάδης Μητσιάς, λάτρης των αγώνων και της Alfa Romeo. Η σειρά 2000 της Giulia GT Veloce αντικατέστησε τη σειρά 1750 του μοντέλου και παρέμεινε στην παραγωγή από το 1971 έως το 1977. Ο κινητήρας των 1.962κ.εκ. με τους διπλούς εκκεντροφόρους και τον μαγικό ήχο αποδίδει 131Ps.
Στο “Acropolis Legends 2020”η σωστή προετοιμασία του αυτοκινήτου, η μεγάλη εμπειρία του οδηγού κ. Δελαπόρτα που στο παλμαρέ του έχει εκτός των άλλων και μια 2η θέση σε ιστορικό Ράλι Μόντε Κάρλο, αλλά και ο ενθουσιασμός του συνοδηγού, Dr. Μητσιά, χάρισαν ακόμα μία νίκη στην Alfa Romeo με το πλήρωμα να επικρατεί στην κατηγορία G4-G5 και να τερματίζει στην 12η θέση της γενικής κατάταξης. Ολοκληρώνοντας τον 2ο αγώνα του, ο Dr. Μιλτιάδης Μητσιάς δήλωσε για την εμπειρία του με την 2000 Giulia Veloce GT:
«Έχοντας μεγαλώσει σε μια οικογένεια με βαθιά αγάπη για το αυτοκίνητο και τη χαρά του ταξιδιού απόλαυσα την εμπειρία του “Acropolis Legends 2020”. Το άγχος και το βάρος της ευθύνης για να πετύχουμε μια όσο το δυνατόν καλύτερη επίδοση ήταν μεγάλο, αλλά δεν με εμπόδισε να απολαύσω τις υπέροχες διαδρομές, οι οποίες έδειχναν ακόμα πιο όμορφες από τη θέση της πανέμορφης Alfa Romeo 2000 Giulia GT Veloce. Η ευκαιρία να είμαι συνοδηγός ενός έμπειρου και ικανού οδηγού όπως ο Γιώργος ήταν μοναδική, η συνεργασία μας ήταν άψογη και μόνο κάποια δικά μου λάθη λόγω έλλειψης εμπειρίας μας στέρησαν τη δυνατότητα για ένα τερματισμό μέσα στην 1η 5αδα της γενικής κατάταξης. Με αυτό τον τρόπο θα ολοκληρώναμε ιδανικά την προσπάθεια μας με την Giulia που αποτελεί έναν θρύλο για τη μάρκα, αλλά και συνολικά για το χώρο του αυτοκινήτου. Οδηγώντας και ο ίδιος στην καθημερινότητα μου μια σύγχρονη Alfa Romeo, είμαι πολύ χαρούμενος που απολαμβάνω όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά, όπως το στιλ, τη δύναμη και την οδηγική αίσθηση που διαχρονικά κάνουν μοναδικά τα μοντέλα της μάρκας.»
Εκτός από την Alfa Romeo 2000 Giulia GT Veloce των Δελαπόρτα – Μητσιά, τα ιστορικά μοντέλα του Ομίλου FCA έδωσαν βροντερό παρόν στον αγώνα με πέντε παρουσίες στις 20 πρώτες θέσεις της γενικής κατάταξης. Συγκεκριμένα μια υπέροχη Lancia Fulvia 1.3S Coupe του 1974 (Κ. Μητρόπουλος – Α. Γεωργίου) τερμάτισε στη 2η θέση, το άριστα ανακατασκευασμένο Fiat 128 RALLYE επίσης του 1974 (Γ. Αλεβιζόπουλος – Ν. Παλιβός) στην 11η θέση και στην συνέχεια η Alfa Romeo 2000 Giulia GT Veloce (Γ. Δελαπόρτας – Μ. Μητσίας) στην 12η, η Alfa Romeo Alfa Sud του 1981 (Λ. Παπάζογλου – Δ. Μπουνάζος) στην 14η και το Autobianchi 112E του 1977 (Η. Παπαλεξάνδρου – Κ. Κρανιώτης) στην 18η θέση.