Μπορεί να ακυρώθηκε τελικά το Focus RS, αλλά η Ford Performance δεν έμεινε άπραγη. Παρουσίασε μια νέα έκδοση του Focus ST, την Edition η οποία θα είναι και η τελευταία έκδοση της τέταρτης γενιάς του Focus, με το facelift να ακολουθεί μέσα στο 2022.
Εξωτερικά διαφέρει από την απόχρωση Azura Blue με την οποία είναι βαμμένο και το Fiesta ST Edition, ενώ έχει διάφορα εξαρτήματα βαμμένα με High Gloss Black, όπως η γρίλια στην μάσκα, τα καλύμματα των καθρεφτών, την αεροτομή και το diffuser. Τα σήματα ST έχουν πλέον ένα μαύρο περίγραμμα, ενώ στο εσωτερικό θα συναντήσουμε δερμάτινα καθίσματα με μπλε ραφές. Νέας σχεδίασης και πιο ελαφριές θα είναι οι πολυάκτινες ζάντες των 19in, που είναι ντυμένες με ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S και μειώνουν την μη αναρτώμενη μάζα σε κάθε άκρο κατά 10%.
Η σημαντικότερη αλλαγή όμως είναι στην ανάρτηση που χρησιμοποιεί ρυθμιζόμενα coilovers της KW. Τα ελατήρια είναι κατά 50% πιο σκληρά σε σχέση με του απλού ST, ενώ το ύψος του αμαξώματος έχει χαμηλώσει κατά 10mm με την δυνατότητα να μπορεί να χαμηλώσει επιπλέον άλλα 10mm. Υπάρχει η δυνατότητα ρύθμισης της επαναφοράς των αμορτισέρ με 16 θέσεις και με 12 για την συμπίεσή της και μάλιστα η Ford δίνει και οδηγίες για το ποια ρύθμιση είναι η καλύτερη ανάλογα με την κάθε πίστα. Ο κινητήρας δεν έχει καμία αλλαγή και θα συνεχίσει να παράγει 280Ps και 42,9kgm ροπής, στέλνοντας την κίνηση στους μπροστά τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου των έξι σχέσεων, το οποίο διαθέτει ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο eLSD. Το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των επτά σχέσεων δεν είναι θα είναι διαθέσιμο στο Focus ST Edition.