Στα τέλη του καλοκαιριού η Ford είχε δώσει στην δημοσιότητα CAD σχέδια ενός ηλεκτροκινητήρα με την ονομασία Eluminator. Τότε είχε ανακοινώσει πως ο κινητήρας αυτός θα παρουσιαστεί επίσημα στην έκθεση SEMA που διεξάγεται στο Las Vegas, μεταξύ 2 και 5 Νοεμβρίου. Ο κινητήρας αυτός θα πωλείται ως crate engine και θα είναι ο πρώτος ηλεκτροκινητήρας της Ford με αυτή την ιδιότητα.
Βασίζεται στον ηλεκτροκινητήρα της Mustang Mach-E GT και αποδίδει 281Ps και 43,8kgm ροπής, με το όριο περιστροφής του να είναι στις 13.800rpm. Το μήκος του είναι στα 570mm, κατά 90mm πιο μικρό από το αντίστοιχο του EcoBoost 2.3lt και το βάρος του φτάνει τα 93kg. Το κόστος αγοράς του Eluminator είναι στα $3.900, ενώ το αντίστοιχο κόστος του EcoBoost ήταν στα $6.600.
Για την ώρα η Ford δεν διαθέτει προς πώληση κάποια συστοιχία μπαταριών, ούτε κάποιο inverter, ούτε και μονάδα ελέγχου των ανωτέρω. Για να δείξει η Ford πως μπορεί να χρησιμοποιηθεί ο Eluminator τοποθέτησε δύο τέτοιους κινητήρες σε ένα F-100 pickup του 1978, χρησιμοποιώντας την συστοιχία μπαταριών την μονάδα ελέγχου και το inverter από την Mustang Mach-E GT.