Η τάση της εποχής στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία επιβάλει την μεταστροφή στην ηλεκτροκίνηση και αυτό είναι κάτι που επηρεάζει ακόμα και τους κατασκευαστές supercars, όπως η Ferrari και η Lamborghini. Η Ferrari σε μια νέα της έκθεση, δίνει μια εικόνα για το τι στάση θα ακολουθήσει τα χρόνια που έρχονται, σχετικά με την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση. Τα πρώτα βήματα της Ιταλικής εταιρείας έγιναν με την LaFerrari το 2013, όταν χρησιμοποιήθηκε ένα υβριδικό σύστημα για να μειωθούν οι εκπομπές ρύπων, ενώ σήμερα τέσσερα μοντέλα της είναι Plug-in Hybrid. Επιπλέον είναι γνωστό πως μέσα στο 2025 η Ferrari θα αποκαλύψει το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της. Πέρυσι, η αυτοκινητοβιομηχανία κατασκεύασε 11.155 οχήματα ή 46 κάθε μέρα, και σύμφωνα με μια νέα αναφορά στο AutoNews, σχεδιάζει να κατασκευάζει 15.000 οχήματα ή 65 ημερησίως, μέχρι το 2025 χάρη εν μέρει σε μια νέα γραμμή παραγωγής που επικεντρώνεται στα EV. Αυτό αντιπροσωπεύει μια αύξηση 35% και θα συμβάλει στο σχέδιο της Ferrari να αυξήσει το βασικό της περιθώριο κέρδους μεταξύ 38% και 40% το 2026.
Ένα μειονέκτημα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι το μεγάλο βάρος των μπαταριών που επηρεάζουν τις επιδόσεις και για αυτό το λόγο η Ferrari φαίνεται πως ερευνά την χρήση solid state μπαταριών, οι οποίες είναι ελαφρύτερες και με μεγαλύτερα αποθέματα ενέργειας. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι κάποιοι από τους αργούς ρυθμούς της Ferrari να υιοθετήσουν ανοιχτά έναν συγκεκριμένο οδικό χάρτη είναι λογικοί για τη μάρκα. Σε αντίθεση με τη Lamborghini, δεν έχει τη μαζική υποστήριξη ενός εταιρικού συνεργάτη όπως ο Όμιλος VW για να το υποστηρίξει και να μοιραστεί το κόστος ανάπτυξης. Παρόλα αυτά, η Ferrari θα μπορούσε να νικήσει τον Ιταλό αντίπαλό της μέχρι το 2025. Ενώ η Lamborghini έχει δεσμευτεί να εξηλεκτρίσει ολόκληρη τη γκάμα της μέχρι εκείνη τη στιγμή, δεν έχει ακόμη δεσμευτεί για μια συγκεκριμένη χρονιά για το πρώτο της αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο, μόνο ότι θα το κυκλοφορήσει πριν το τέλος της δεκαετίας.