Μετά από άπειρες φήμες και κατασκοπευτικές φωτογραφίες, η Ferrari αποκάλυψε το πρώτο SUV στην ιστορία της. Η Ferrari Purosangue είναι πλέον ανάμεσά μας και αναρωτιόμαστε αν έλειπε ένα τέτοιο μοντέλο από την γκάμα της ιστορικής φίρμας από το Maranello. Όπως και να έχει, το εντυπωσιακό σε μέγεθος και design SUV -που σύμφωνα με την Ferrari δεν είναι SUV, αλλά ένα τετραθέσιο και τετράθυρο sport αυτοκίνητο, είναι τετρακίνητο και χρησιμοποιεί έναν V12 φυσικής πνοής. Το «θα είναι σαν SUV, αλλά δεν θα είναι SUV» χρησιμοποιεί ένα ειδικά εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης, το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έχει οκτώ σχέσεις, ενώ η κατανομή βάρους να είναι στο 49% εμπρός και 51% πίσω, με τις πίσω πόρτες να ανοίγουν ανάποδα, όπως στο RX-8. Ο V12 των 6.5lt αποδίδει 725Ps στις 7.750rpm και βοηθάει το SUV της Ferrari να πιάσει από στάση τα πρώτα 100km/h σε μόλις 3,3sec, ενώ τα 200km/h έρχονται σε 10,6sec. Η μέγιστη τιμή της ροπής αγγίζει τα 73kgm στις 6.250rpm, ενώ το 80% αυτής, είναι διαθέσιμο –σύμφωνα με την Ferrari, από τις 2.000rpm. Για να σταματήσει χρησιμοποιεί αεριζόμενους δίσκους εμπρός των 398mm και των 380mm πίσω, ενώ χρειάζεται 32,8 μέτρα για να ακινητοποιηθεί από τα 100km/h. Η δε τιμή της αναμένεται να φτάσει τα €390.000, δηλαδή να είναι ακριβότερη κατά €130.000 από το «ιταλικό» RSQ8, δηλαδή την Lamborghini Urus. Τώρα το πόσο χρειάζεται η αυτοκίνηση τέτοια τερατουργήματα, είναι ένα θέμα που σηκώνει αρκετή συζήτηση… Τουλάχιστον η Ferrari σεβόμενη την ίδια της την ιστορία, θα έπρεπε να μην ασχοληθεί με αυτή την κατηγορία. Όταν όμως η κατηγορία αυτή πουλάει και φέρνει λεφτά, μάλλον θρυλικά ονόματα όπως η Ferrari φαίνεται να υποκύπτουν.