Με στόχο να βρίσκεται σε όσο το δυνατόν πιο άμεση επαφή με τους φίλους των Ιταλικών αυτοκινήτων, η FCA Heritage, το τμήμα που είναι αφιερωμένο στην προστασία και ανάδειξη της ιστορικής κληρονομιάς των Ιταλικών μαρκών του Ομίλου Fiat Chrysler Automobiles, επεκτείνει την παρουσία του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενεργοποιώντας τις επίσημες σελίδες του στα Facebook και Instagram. Στις νέες σελίδες θα αναρτώνται πληροφορίες, ειδήσεις, αλλά κυρίως ιστορίες από ανθρώπους και μηχανές που δημιούργησαν το θρύλο της Ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Παράλληλα μέσω των σελίδων το κοινό θα μπορεί να επικοινωνεί άμεσα με την ομάδα της FCA Heritage.
Ένα ταξίδι στο χρόνο
Το ταξίδι αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της κουλτούρας του αυτοκινήτου και τα τοπία της Ιταλίας αποτέλεσαν το ιδανικό πεδίο για μια ξεχωριστή βόλτα με την οποία εγκαινιάζεται η ενισχυμένη παρουσία της FCA Heritage στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Στη διαδρομή βρέθηκαν τέσσερα κλασσικά αυτοκίνητα εκπροσωπώντας τις Ιταλικές μάρκες του Ομίλου. Η Alfa Romeo Giulietta Sprint, με το προσωνύμιο “la fidanzata d’Italia” (το κορίτσι της Ιταλίας) είναι ένα πανέμορφο κουπέ της δεκαετίας του 1950 που σχεδίασε ο Francio Scaglione. Το Fiat S61, ο θρύλος των Grand Prix της δεκαετίας του 1920. Η Lancia Aurelia B20 είναι η κουπέ έκδοση του πρώτου αυτοκινήτου στον κόσμο που εφοδιάστηκε με κινητήρα V6. Και τέλος το Abarth 2400 Coupé, το προσωπικό αυτοκίνητο του Carlo Abarth, το αμάξωμα του οποίου κατασκευάστηκε από την καροσσερία Allemano σύμφωνα με τις οδηγίες του ιδρυτή της μάρκας του «Σκορπιού». Το νοσταλγικό video είναι διαθέσιμο στο κανάλι της FCA Heritage στο YouTube, το οποίο έχει συγκεντρώσει περισσότερες από 8 εκατομμύρια θεάσεις.