Τη χρονιά του 2012 η Mercedes αποκάλυψε το φουτουριστικό σχέδιο Ener-G-Force. Η γερμανική επιχειρηματική εφημερίδα Handelsblatt επιβεβαιώνει την συνέχεια του με ένα μοντέλο EQG (ηλεκτρικό) για αρχή. Σύμφωνα με την ίδια πηγή, η οικογένεια θα μεγαλώσει και θα συμπεριλάβει και άλλα μοντέλα με θερμικούς κινητήρες αλλά και υβριδικά.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος Ola Kallenius πιστεύεται ότι είναι η κινητήρια δύναμη πίσω από την ιδέα της μικρότερης G-Class, η οποία μπορεί να κυκλοφορήσει το 2026. Οι πληροφορίες λένε πως δεν θα ονομάζεται GLG, ούτε θα σχετίζεται μηχανικά με τον μεγαλύτερο αδερφό της. Αντί να χρησιμοποιεί την ίδια πλατφόρμα body-on-frame, το downsized G πιστεύεται ότι θα ακολουθήσει τη νέα αρχιτεκτονική MMA της Mercedes που θα κάνει ντεμπούτο το 2024. Η πλατφόρμα αυτή θα χρησιμοποιηθεί για τις νέας γενιάς CLA / CLA Shooting Brake, GLA και GLB. Αυτό θα έκανε την πιο συμπαγή G-Class ένα crossover unibody, όπως είναι τα Ford Bronco και Bronco Sport. Η ίδια πηγή αναφέρει ότι οι μικρές G δεν θα είναι πολύ μικρότερες κατά μήκος, αλλά θα έχουν σημαντικά χαμηλότερο ύψος από το έδαφος. Το petite G πιστεύεται ότι θα έχει κινητήρες εσωτερικής καύσης και ηλεκτρικά συστήματα μετάδοσης κίνησης.
Η «βάση» MMA έχει σχεδιαστεί για να υποστηρίζει 800 V για γρήγορη φόρτιση, καλύτερες μπαταρίες και ένα νέο λογισμικό MB.OS για αυτοκίνητα που θα έχουν μήκος τουλάχιστον 4,5 μέτρα. Αυτά τα οχήματα θα αποτελούν μέρος της κατηγορίας «Entry Luxury» της Mercedes και θα χρησιμοποιήσουν ιδέες και εφαρμογές από το concept Vision EQXX.