Χαράς ευαγγέλια για τους φίλους της νέας Supra ανά την Ευρώπη! Το μοντέλο πλέον θα προσφέρεται και με τον 2,0lt turbo κινητήρα B48 της BMW, απόδοσης 258Ps, με 41kgm ροπής, που θα συνδυάζεται με το οχτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο της ZF, όπως και στο Ζ4. Το 0-100km/h θα ολοκληρώνεται σε 5,2sec, έχοντας τελική ταχύτητα 250km/h. Ο κινητήρας, λόγω του μειωμένου μήκους, είναι τοποθετημένος πιο πίσω και πιο κοντά στο κέντρο του οχήματος, εξασφαλίζοντας κατανομή βάρους 50:50, ενώ με αυτόν, η 2,0lt Supra ζυγίζει 100 κιλά λιγότερο από την 3,0lt. Με ένα πρόγραμμα και μία εξάτμιση, πιθανόν να είναι και πιο γρήγορη δηλαδή, ενώ σίγουρα θα είναι και καλύτερη οδηγικά. Το μόνο που απομένει είναι να δούμε και την τιμή, μακάρι να είναι σε λογικά πλαίσια, μήπως και δούμε καμία και στους δικούς μας δρόμους και γιατί όχι να την οδηγήσουμε κιόλας!