Τρεις ομάδες ακτιβιστών για το κλίμα ανέλαβαν τα εύσημα για την αλλοίωση των διαφημιστικών αφισών σε περισσότερα από 400 σημεία σε όλη την Ευρώπη το Σαββατοκύριακο, βάζοντας στο στόχαστρο την Toyota και τη BMW για αυτό που αντιλαμβάνονται ως «πράσινες» διαφημιστικές πρακτικές.
Οι Subvertisers' International, Brandalism και Extinction Rebellion ανέλαβαν τα εύσημα για την εκστρατεία ακτιβισμού των ανταρτών και λένε ότι ανέβασαν τις πλαστές διαφημιστικές πινακίδες στη Γαλλία, τη Γερμανία, την Αγγλία και το Βέλγιο ως αντίδραση στην αυξημένη παρουσία της διαφήμισης αυτοκινήτων γύρω από την έναρξη της 100ης έκθεσης αυτοκινήτου στις Βρυξέλλες.
Οι διαφημιστικές πινακίδες στόχευαν τη BMW και την Toyota επειδή ήταν οι δύο αυτοκινητοβιομηχανίες που κατατάχθηκαν ως οι χειρότερες για τις προσπάθειές τους στο λόμπι κατά του κλίματος από το InfluenceMap. Παρόλα αυτά, και οι δύο έχουν κάνει μεγάλο κόπο για να διαφημίσουν τις πράσινες προσπάθειές τους.
Πράγματι, η Toyota άργησε να εισαγάγει πλήρως ηλεκτρικά οχήματα στη γκάμα της και, το 2021, δεσμεύτηκε να αναθεωρήσει τη στάση της στο λόμπι, μετά από πίεση από επενδυτές.
Αυτή η πίεση εμπνεύστηκε από μια έκθεση που διαπίστωσε ότι η Toyota ήταν ο μεγαλύτερος εταιρικός δωρητής στις εκστρατείες των Ρεπουμπλικανών υποψηφίων -πολλοί από τους οποίους ήθελαν να διαλύσουν τις περιβαλλοντικές πολιτικές της χώρας- κατά τις προεδρικές εκλογές του 2020.