Το Smart #1 είναι το πρώτο αυτοκίνητο της εταιρείας που παρουσιάζεται μετά την εξαγορά του 50% από την Geely. Πρόκειται για ένα crossover του B Segment το οποίο θα ανταγωνιστεί μοντέλα όπως το ID.3 της Volkswagen και το Kona Electric της Hyundai. Το Smart #1 είναι επίσης και το πρώτο μοντέλο της εταιρείας που χρησιμοποιεί την πλατφόρμα της Geely SEA, που προορίζεται αποκλειστικά για ηλεκτροκίνητα μοντέλα και χρησιμοποιεί μια συστοιχία μπαταριών των 66kWh, που είναι τοποθετημένη στο πάτωμα και του χαρίζουν μια αυτονομία της τάξεως των 440km. Ο κινητήρας είναι τοποθετημένος στον πίσω άξονα και η ισχύς του ανέρχεται στα 264Ps, με την ροπή να φτάνει τα 35kgm. Η πλατφόρμα SEA μπορεί να υποστηρίξει μέχρι και τρεις κινητήρες, καθώς και μεγαλύτερη συστοιχία μπαταριών, χωρίς όμως να είναι ακόμα γνωστό αν θα υπάρξει αντίστοιχη έκδοση για το Smart #1 στο μέλλον.
Το Smart #1 είναι το μεγαλύτερο μοντέλο της Smart που έχει βγει ποτέ και σύμφωνα με την Geely έχει παρόμοιες διαστάσεις με το KIA Niro EV και το MINI Counrtyman, με την διαφορά πως διαθέτει πιο ευρύχωρο εσωτερικό, το οποίο μπορεί να συγκριθεί με της Mercedes-Benz E Class. Αυτό έχει επιτευχθεί με το σχεδόν κάθετο σχήμα του πίσω και του πλαϊνού μέρους του αμαξώματος, εξοικονομώντας χώρο στο εσωτερικό. Στο ταμπλό συναντάμε μια οθόνη των 12,8in για το infotainment καθώς και έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων των 9,2in, αλλά και ένα Head Up Display των 10in, ενώ θα είναι εξοπλισμένο με διάφορα συστήματα όπως adaptive cruise control, blind-spot monitoring και adaptive high-beam φώτα. Η παραγωγή του θα ξεκινήσει μέσα στην χρονιά ενώ οι παραδόσεις του μοντέλου σε Ευρώπη και Ασία θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2023.