Η Artura είναι το νέο PHEV της McLaren, ένα supercar που χρησιμοποιεί έναν καινούργιο V6 των 3.0lt, με δύο turbo τα οποία είναι τοποθετημένα εντός της γωνίας των 120ο των δύο σειρών κυλίνδρων και ζυγίζει 160kg. Ο νέος αυτός V6 που αποδίδει 585Ps στις 7.500rpm και 59,7kgm ροπής από τις 2.250rpm μέχρι τις 7.000rpm, έχει όριο στροφών στις 8.500rpm και χρησιμοποιεί ξηρό κάρτερ. Ο κινητήρας βρίσκεται τοποθετημένος στον πίσω άξονα και συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα ο οποίος με την σειρά του κινεί μόνο τους μπροστά τροχούς και αποδίδει 95Ps και 22,9kgm ροπής. Ο θερμικός κινητήρας συνεργάζεται με ένα καινούργιο αυτόματο κιβώτιο των οκτώ σχέσεων, το οποίο μάλιστα δεν διαθέτει όπισθεν και μπορεί να κάνει τις αλλαγές σε 200 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Έχει τέσσερα προγράμματα λειτουργίας, το Electric, το Comfort και το Sport, καθώς και το Track.
Η συνδυαστική ιπποδύναμη φτάνει τα 680Ps, ενώ η ροπή τα 73,4kgm και χάρη σε αυτά η Artura μπορεί να επιταχύνει από στάση για τα πρώτα 100km/h σε 3sec, ενώ για το 0-200km/h χρειάζεται 8,3sec και 21,5sec για να πιάσει τα 300km/h. Μόλις 10,7sec αρκούν για να περάσει τα 400 μέτρα και η τελική της ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 330km/h.
Η συστοιχία των μπαταριών βρίσκεται τοποθετημένη στο κέντρο του αμαξώματος, έχει χωρητικότητα στα 7,4kWh και μπορεί να φορτίσει πλήρως σε οικιακή παροχή στο 80% σε 2,5 ώρες, ενώ με πλήρη φόρτιση η αυτονομία της Artura είναι στα 30km, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 130km/h.
Η Artura χρησιμοποιεί το νέο carbon monocell πλαίσιο που ονομάζεται McLaren Carbon Lightweight Architecture, ή αλλιώς MCLA το οποίο αναπτύχθηκε στο κέντρο MCTC της εταιρείας στο Sheffield. Το μήκος της φτάνει τα 4.539mm, το πλάτος τα 1.976mm και το ύψος τα 1.193mm, ενώ το μεταξόνιο τα 2.640mm. Το βάρος της χωρίς υγρά είναι στα 1.395kg, με την μπαταρία να ζυγίζει 88kg και τον ηλεκτροκινητήρα 15,4kg, ενώ το βάρος της με υγρά και το ρεζερβουάρ σε πληρότητα κατά 90%, φτάνει τα 1.498kg.
Η McLaren Artura είναι το πρώτο μοντέλο της εταιρείας που εξοπλίζεται με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό, το οποίο είναι προσαρμοσμένο επάνω στο κιβώτιο ταχυτήτων.
Για την ακινητοποίησή της χρησιμοποιεί κεραμικούς δίσκους διαμέτρου 390mm εμπρός με εξαπίστονες δαγκάνες και 380mm πίσω, με τετραπίστονες δαγκάνες.
Οι παραδόσεις της Artura θα ξεκινήσουν το τρίτο τρίμηνο του 2021, ενώ είναι ήδη διαθέσιμη για παραγγελία με την αρχική τιμή της να είναι στα €212.870.