Το Toyota Yaris Cross με… σμόκιν στοχεύει κυρίως στην Ευρώπη, αλλά θα πωλείται και σε άλλες αγορές. Στην γκάμα της Toyota είναι τοποθετημένο κάτω από το UX και θα έχει το ρόλο του νέου εισαγωγικού μοντέλου, το compact crossover είναι μια έμμεση αντικατάσταση του hatchback CT. Βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα GA-B της Toyota αλλά με διαφορετικό στυλ για να ταιριάζει καλύτερα στη σχεδιαστική γλώσσα της Lexus τόσο μέσα όσο και έξω.
Το LBX έχει μήκος 4190 mm, πλάτος 1825 mm και ύψος 1545 mm, ενώ έχει μεταξόνιο 2580 mm. Πατά σε τροχούς 18 ιντσών (στον βασικό εξοπλισμό), το νέο Lexus είναι στην πραγματικότητα ελαφρώς μεγαλύτερο από το Yaris Cross και ανεβάζει τη ζυγαριά στα 1.280 κιλά. Θα προσφέρεται με δυνατότητα επιλογής κίνησης εμπρός ή και τετρακίνησης, με όλες τις εκδόσεις να έχουν αποκλειστικά κιβώτιο ταχυτήτων CVT (continuously variable transmission).
Στην καρδιά του LBX βρίσκεται ένα υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης που βασίζεται σε έναν τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων. Παράγει συνδυασμένη ισχύ 134Ps και μέγιστη ροπή 18,6 kg. Με την βοήθεια της ηλεκτροκίνησης τα 0-100 km/h έρχονται σε 9,2 δευτερόλεπτα.
Όλες οι εκδόσεις του νέου Lexus διαθέτουν μπροστινή ανάρτηση με γόνατα MacPherson, ενώ πίσω έχει άκαμπτο άξονα για τα μοντέλα με κίνηση εμπρός και διπλά ψαλίδια για την τετρακίνητη. Οι τεχνικές προδιαγραφές για την έκδοση 4x4 δεν έχουν ακόμη αποκαλυφθεί, αλλά γνωρίζουμε ότι θα προστεθεί ένας ηλεκτροκινητήρας στο πίσω μέρος. Είναι ενδιαφέρον ότι το μικρό crossover έχει οροφή αλουμινίου, καθώς και θόλους τροχών διαμορφωμένους από ρητίνν για να κρατηθεί χαμηλό το βάρος.
Στο εσωτερικό, το LBX δείχνει έναν πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών (με μια προαιρετικό head-up display) ενωμένο με μια οθόνη αφής 9,8 ιντσών. Το infotainment υποστηρίζει Apple CarPlay και Android Auto, αλλά μόνο το πρώτο έχει ασύρματη συνδεσιμότητα. Η Lexus συνεργάστηκε για άλλη μια φορά με την Mark Levinson, η οποία προμηθεύει το ηχοσύστημα 13 ηχείων που συνοδεύεται από ένα subwoofer.
Όσο αφορά την χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ, αυτή διαμορφώνεται στα 332lt για το μοντέλο με κίνηση στους εμπρός τροχούς, ενώ το LBX με AWD είναι πιθανό να είναι λιγότερο πρακτικό λόγω τηνς μπαταρίας και του ηλεκτροκινητήρα, που είναι εγκατεστημένα στο πίσω μέρος. Η Lexus αναφέρει ότι δεν έχει κάνει κανέναν συμβιβασμό όσον αφορά την ποιότητα και την προσοχή, παρόλο που αυτό είναι το νέο βασικό μοντέλο. Το LBX είναι το πρώτο μοντέλο της εταιρείας για το οποίο η ανάπτυξη έγινε κυρίως στην Ευρώπη.
Έχει προγραμματιστεί να μπει στην παραγωγή μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους και να κυκλοφορήσει στην Ευρώπη μαζί με επιπλέον αγορές στις αρχές του 2024.