Η μεταξύ τους συνεργασία θα μειώσει το κόστος ανάπτυξης των οχημάτων τους κατά ένα αρκετά ευκαταφρόνητο ποσό, με πολύ σημαντικά οικονομικά οφέλη και για τις δύο. Ο σκοπός των δύο εταιρειών είναι η κατασκευή 8 εκατομμυρίων επαγγελματικών οχημάτων, με την Ford να κατασκευάζει ένα καινούργιο βαν του ενός τόνου το οποίο θα πωληθεί με τα σήματα της VW, ενώ η VW έχει σαν στόχο να εξελίξει ένα ελαφρύ βαν που θα βασίζεται στο VW Caddy. Παράλληλα, το νέο Amarok θα χρησιμοποιεί την πλατφόρμα του Ranger και αναμένεται να βγει στην κυκλοφορία το 2022. Η VW επίσης θα παραχωρήσει την πλατφόρμα MED στην Ford, προκειμένου να κατασκευαστεί και να κυκλοφορήσει στην ευρωπαϊκή αγορά ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα μέσα στο 2023 από την Ford. Οι δύο εταιρείες έχουν επίσης σαν στόχο την μεταξύ τους συνεργασία με την Argo AI, προκειμένου να επενδύσουν στον τομέα της αυτόνομης οδήγησης.