Επικές μάχες με τους νεαρούς «Σκορπιούς» στην πίστα του Nürburgring

Επικές μάχες με τους νεαρούς «Σκορπιούς» στην πίστα του Nürburgring

Νεαροί οδηγοί γεμάτοι πάθος για διάκριση, μονοθέσια εφοδιασμένα με τον κινητήρα T-Jet της Abarth και η πίστα του Nürburgring, μια συνταγή που υπόσχεται έντονο ανταγωνισμό και θέαμα, πόσο μάλλον αν στην εξίσωση προσθέσουμε και τη βροχή που έκανε την εμφάνιση της στη Γερμανία. Μπορεί η σύγχρονη πίστα να απέχει πολύ από την «πράσινη κόλαση» του Nordschleife των 20,8χλμ., αλλά η «επιθετική» χάραξη σε συνδυασμό με τους επίσης επιθετικούς οδηγούς που ξεκινούν την επίπονη ανάβαση τους με στόχο την κορυφή της Formula 1, δημιούργησαν τις προϋποθέσεις για σκληρές μάχες. Παράλληλα, με τη βροχή να κάνει την εμφάνιση της και στους τρεις αγώνες της αναμέτρησης, οι ρυθμίσεις των μηχανικών σε συνδυασμό με την πλούσια ισχύ και ροπή του κινητήρα της Abarth έδωσαν την ευκαιρία στους οδηγούς να πάρουν ένα χρήσιμο μάθημα για την αγωνιστική οδήγηση σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες.
Στον πρώτο αγώνα, που ξεκίνησε σε στεγνές συνθήκες, ο Αμερικανός Jak Crawford της Van Amersfoort Racing διατήρησε την 1η θέση από την αρχή μέχρι και τον τερματισμό που ήρθε πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας λόγω της δυνατής βροχής που ξέσπασε. Στην 2η θέση βρέθηκε ο Γερμανός Joshua Dürksen (ADAC Berlin Brandenburg e V.), ενώ το βάθρο συμπλήρωσε ο Βρετανός Jonny Edgar.
Τα πάντα άλλαξαν στο δεύτερο αγώνα που ξεκίνησε πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας και με την πίστα βρεγμένη. Ο Edgar που ξεκίνησε από την pole position παρέδωσε την πρωτοπορία αρχικά στον Γάλλο Victor Bernier (R-ace GP), ενώ τον προσπέρασε και ο Φιλανδός Elias Seppänen με μια παρακινδυνευμένη κίνηση που παραλίγο να βγάλει τον Βρετανό εκτός αγώνα. Στη συνέχεια όμως ο Edgar ανέκαμψε, ξεκινώντας μια ασταμάτητη πορεία προς τη νίκη, προσπερνώντας αρχικά τον Seppänen και στη συνέχεια και τον Bernier, ο οποίος τελικά βγήκε εκτός πίστας.
Ο τελευταίος αγώνας έφερε το Ρώσο Vladislav Lomko (US Racing) για πρώτη φορά στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου, αφού πρώτα κατάφερε να αντέξει στην πίεση του Γερμανού Tramnitz. Στην 3η θέση τερμάτισε ο Crawford που μαζί με τον Edgar οδηγούν την κούρσα του πρωταθλήματος. Με την έκβαση κάθε αγώνα να είναι μη προβλέψιμη και ο ανταγωνισμός να βρίσκεται σταθερά στα ύψη, στην κατάταξή μέχρι στιγμής προηγείται ο Edgar με 184 βαθμούς, ενώ ακολουθούν ο Αμερικανός Crawford με 154 βαθμούς και ο Φιλανδός Seppänen με 152 βαθμούς.
Η επόμενη αναμέτρηση για τους οδηγούς του Γερμανικού Πρωταθλήματος FIA ADAC F4 Championship powered by Abarth είναι προγραμματισμένη για τις 16-18 Οκτωβρίου στο Red Bull Ring της Αυστρίας. Παράλληλα, την επόμενη εβδομάδα, οι κινητήρες της Abarth θα αναστατώσουν την πίστα του Mugello, όπου θα πραγματοποιηθεί στις 2-4 Οκτωβρίου ο 4ος αγώνας του Ιταλικού Πρωταθλήματος F4 Championship powered by Abarth.