Η αναστολή λειτουργίας των ΚΤΕΟ σε όλη την χώρα είχε ως αποτέλεσμα να μην περάσουν από έλεγχο πάρα πολλά αυτοκίνητα. Αν και η αναστολή έπαψε να ισχύει από τον Ιανουάριο, πολλοί ήταν οι οδηγοί που χρησιμοποίησαν την πανδημία και τα περιοριστικά μέτρα της ως δικαιολογία για να μην περάσουν από έλεγχο τα οχήματά τους. Το ποσοστό αποχής έχει ανέβει κατά 10%, ενώ υπολογίζεται πως πριν την πανδημία το ποσοστό των οχημάτων που δεν είχαν περάσει ΚΤΕΟ ήταν ένα στα τέσσερα, ενώ τώρα το ποσοστό έχει ανέβει σχεδόν στα δύο στα τέσσερα. Ένα άλλο θέμα είναι τα οχήματα που περνάνε από τα ΚΤΕΟ αλλά δεν έχουν την απαραίτητη τεχνική κατάσταση για να πάρουν πιστοποίηση. Μόλις το 4,5% είναι το ποσοστό από τα οχήματα που «κόβονται» στην χώρα μας, όταν το αντίστοιχο ποσοστό στην Γερμανία είναι στο 35%. Μέσα στο 2020 πιστοποιήθηκαν συνολικά 869.392 παραβάσεις του ΚΟΚ και από αυτές μόνο οι 13.835 αφορούσαν τα αυτοκίνητα που δεν είχαν περάσει από ΚΤΕΟ. Το δε πρόστιμο που επιβάλλεται για ληξιπρόθεσμο έλεγχο είναι στα €65, κάτι που δεν λειτουργεί αποτρεπτικά με αποτέλεσμα το Υπουργείο Υποδομών να εξετάζει την αύξηση του προστίμου αυτού.