Το μικρότερο αυτοκίνητο του μεγιστάνα των πλοίων Αριστοτέλη Ωνάση, έχει σίγουρα πολλές μεγάλες ιστορίες να… διηγηθεί. Μπορεί να «μιλήσει» για τους καλεσμένους στην «Χριστίνα», για κρυφές συναντήσεις, στο Κάπρι τα καλοκαιρινά βράδια. Για επίσημες βόλτες στην Νίκαια και το Μονακό, για ξενύχτια και γλέντια στο Πειραιά, για χαρές και λύπες στον Σκορπιό. Tα ψάθινα καθίσματά του μπορεί να κάηκαν από το πούρο του Sir Winston Churchill, όμως η αίγλη του, ήταν πάντα μεγαλύτερη από το μέγεθός του. Το ένα από τα δύο Fiat 500 Spider Elegance της Carrozzeria Savio του 1963 είναι διαθέσιμο προς πώληση.
Ιστορία
Στα τέλη της δεκαετίας του 1950, ο Giovanni Agnelli ανέθεσε στον Mario Felice Boano να κατασκευάσει το πρώτο αυτοκίνητο που θα χρησιμοποιηθεί ως «tender» για να μεταφέρει την οικογένειά του ή τους καλεσμένους του από το σκάφος του στο σπίτι. Έτσι γεννήθηκε η πρώτη Spiaggina. Ο Boano σχεδίασε δύο πολύ φωνογραφημένα μοντέλα, το ένα για τον Agnelli και το άλλο για τον Ωνάση (του οποίου η φωτογραφία με τον Churchill στο αυτοκίνητο έγινε πολύ γνωστή).
Την επόμενη χρονιά η Carrozzeria Boano μετατράπηκε στο εκκολαπτόμενο τότε Centro Stile FIAT και ο Felice Boano έγινε διευθυντής του. Μετά από αυτό,η σχεδίαση και η παραγωγή του αυτοκινήτου παραδόθηκε στην Carrozzeria Savio.
Μόλις μεταφέρθηκε στην Carrozzeria Savio, το αυτοκίνητο μετονομάστηκε σε «Spider Elegance». Ήταν μια μεγάλη επιτυχία και σύντομα καθιερώθηκε ως μια βιώσιμη εναλλακτική λύση στο πολυπαιγμένο Jolly της Ghia, καθώς η ιδέα ήταν παρόμοια, αλλά το Spider Elegance ξεχώρισε καθώς είχε το δικό του σχήμα διαφορετικό από αυτό του αυτοκινήτου παραγωγής. Η σχεδίαση ανανεωνόταν συνεχώς με βελτιώσεις, μέχρι την τελευταία έκδοση που παρουσιάστηκε το 1965, όπου εμφανίστηκε μια πτυσσόμενη οροφή σύμφωνα με τις γραμμές των ανοιχτών αυτοκινήτων.
Το αυτοκίνητο που πωλείται αγοράστηκε από ένα ιδιοκτήτη συνεργείου όπου παρέμεινε εκεί για περισσότερα από 50 χρόνια λόγω του θανάτου του μετά από δυστύχημα. Ήταν αποσυναρμολογημένο μερικώς, αλλά υπήρχαν σχεδόν όλα τα εξαρτήματα. Η αποκατάσταση ήταν ολική, κράτησε περίπου 3 χρόνια και περιλαμβάνει:
- Πλήρως ανακατασκευασμένο αμάξωμα
- Βαφή κορυφαίας ποιότητας από εξειδικευμένο φανοποιείο στο Τορίνο
- Ψάθινα καθίσματα ανακατασκευασμένα και χειροποίητα από εξειδικευμένο τεχνίτη
- Ο κινητήρας ανοίχτηκε, επισκευάστηκε και έχει ελάχιστα χλμ
- Το σύστημα πέδησης αποσυναρμολογήθηκε πλήρως και αποκαταστάθηκε με νέα ανταλλακτικά
- Νέο ηλεκτρικό σύστημα
- Αναπαλαίωση και απολύμανση σε όλα ξυλουργικά
- Όλες οι εργασίες χρωμίου πρόσφατα ανακαινισμένες
- Νέα επένδυση εσωτερικού χώρου με υλικό prestige
- Διατίθεται από την Veloce Classic Italia SRLS
- Τιμή: P.O.A