Ο δις παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι και ο οδηγός δοκιμών, οδηγούν το αυτοκίνητο στην πίστα ολοκληρώνοντας τον καθιερωμένο κύκλο δοκιμών ενός μοντέλου πριν αυτό περάσει στο στάδιο παραγωγής. Η νέα έκδοση βασίζεται στην υπάρχουσα Cayenne Turbo Coupé με αρκετές διάφορες και βελτιώσεις. Βασικό στοιχείο του νέου μοντέλου που καθορίζει και την συμπεριφορά του στο δρόμο είναι το Porsche Dynamic Chassis Control active roll stabilisation system (PDCC).
Σύμφωνα με τον Kern που συμμετέχει στην εξέλιξη από την αρχή, νέες και φαρδύτερες είναι και οι ζάντες ώστε σε συνδυασμό με το μεγαλύτερο αρνητικό κάμπερ των εμπρός τροχών να προσφέρουν καλύτερη πρόσφυση στις στροφές.
Οι τροχοί έχουν διάμετρο στις 22 ιντσες και το σύστημα εξαγωγής είναι κατασκευασμένο από τιτάνιο για μείωση βάρους. Τα αυτοκίνητα των δοκιμών είναι ελαφρώς καμουφλαρισμένα, αλλά διακρίνονται αρκετά από τα χαρακτηριστικά τους, όπως για παράδειγμα τα φαρδύτερα φτερά, οι ζάντες, οι απολήξεις των εξατμίσεων, οι δύο αεροτομές κτλ.