Ήταν μία ξεχωριστή νίκη, καθώς σηματοδότησε το 200ό πόντιουμ για την Red Bull Racing, το οποίο μάλιστα συνέπεσε χρονικά με την επέτειο της πρώτης νίκης της Honda στη Formula 1 – την ίδια μέρα το 1965 - όταν ο Ritchie Ginther κέρδισε στο Μεξικανικό Grand Prix με Honda RA 272. Ξεκινώντας από την pole position, ο Max έπεσε στη δεύτερη θέση πίσω από τον Lewis Hamilton στη Στροφή 1, αλλά η έξυπνη στρατηγική της Red Bull σύντομα αντέστρεψε τις θέσεις των δύο πιλότων. Το πρώτο pit stop για αλλαγή σε σκληρά ελαστικά από νωρίς – στον γύρο 10 – έδωσε στον Max το undercut, με αποτέλεσμα να περάσει πάλι πρώτος.
Ο Sergio βρέθηκε στην 3η θέση στην αρχή και παρέμεινε με άνεση εκεί, κάνοντας το πρώτο του pit stop στον γύρο 12. Ο Sergio άλλαξε ελαστικά επιλέγοντας τη μεσαία γόμα, με αποτέλεσμα ο Hamilton να ανταποκριθεί ανάλογα στον επόμενο γύρο, μία κίνηση που άφησε καθαρό το πεδίο για τον Max. Μετά από μία καλή εκκίνηση, ο Yuki κατέλαβε την όγδοη θέση μπροστά από την Pierre που ήταν δέκατος, αλλά σύντομα ο Γάλλος προσπέρασε τον Valtteri Bottas με αποτέλεσμα τα δύο μονοθέσια της Scuderia AlphaTauri να συνεχίσουν τον αγώνα το ένα πίσω από το άλλο. Το πρώτο pit stop του Yuki πραγματοποιήθηκε στον ένατο γύρο, και ο Pierre μπήκε στα pits ένα γύρο αργότερα, αλλά στη συνέχεια αναγκάστηκε να εγκαταλείψει μετά από πρόβλημα που ανέφερε στο πίσω τμήμα του μονοθεσίου του.
Με τον Hamilton να πλησιάζει στο μέσον του αγώνα, η Red Bull συνέχισε την επιθετική στρατηγική της καλώντας τον Max για ένα δεύτερο pit stop στον γύρο 29, ολοκληρώνοντας το undercut ώστε να φτάσει μέχρι το τέλος του αγώνα με τα σκληρά ελαστικά. Η ομάδα θεώρησε ότι η θέση στην πίστα ήταν σημαντική, και αποδείχτηκε ότι είχε δίκιο. Ο Sergio έκανε το δεύτερο pit stop στον γύρο 32 και παρέμεινε με άνεση στην τρίτη θέση, ενώ το 2ο pit stop του Yuki έγινε δύο γύρους αργότερα, με τον οδηγό να επιστρέφει στις παρυφές της βαθμολογούμενης δεκάδας.
Ο Max είχε πραγματοποιήσει τη δεύτερη στάση του για αλλαγή ελαστικών οκτώ γύρους πριν από τον Hamilton, με την Mercedes να μειώνει τη διαφορά από τον Max στα τελευταία στάδια του αγώνα. Όμως, ο επικεφαλής του πρωταθλήματος ήταν αλάνθαστος στη διαχείριση του ρυθμού του κρατώντας τον Hamilton σε απόσταση. Ο δύο πιλότοι μπήκαν στον τελευταίο γύρο του αγώνα με διαφορά μικρότερη του ενός δευτερολέπτου, αλλά ο Max την αύξησε κατακτώντας την όγδοη φετινή του νίκη με διαφορά 1,3 δλ.
Μετά από έναν αγώνα στον οποίο ο Sergio δεν μπορούσε να πιει νερό για το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα σ’ ένα απόγευμα με υψηλές θερμοκρασίες, ο Μεξικάνος κατέκτησε την τρίτη θέση, κάτι που συνέβαλε ώστε η ομάδα να μειώσει τη διαφορά στο πρωτάθλημα κατασκευαστών κατά 13 βαθμούς, ενώ ο Yuki κέρδισε δύο βαθμούς στην ένατη θέση.