Διπλασιάζονται οι τιμές στα Α και B-Segment;

Διπλασιάζονται οι τιμές στα Α και B-Segment;

Η δήλωση αυτή ήρθε από τον CEO του Groupe Renault, Luca de Meo, σε μια συνέντευξη που έδωσε στο βρετανικό περιοδικό Autocar, αναλύοντας το μέλλον των μικρών αυτοκινήτων που θα χρησιμοποιούν θερμικούς κινητήρες. Σύμφωνα με τις δηλώσεις του, το κόστος που καλείται να πληρώσει ένας κατασκευαστής προκειμένου να κάνει έναν θερμικό κινητήρα πιο φιλικό προς το περιβάλλον μπορεί να γίνει δυσθεώρητο. Ένας θερμικός κινητήρας έχει ένα όριο στο οποίο μπορεί να γίνει πιο «καθαρός», απαιτεί την εγκατάσταση ακριβών φίλτρων σωματιδίων, το οποίο χρησιμοποιεί λευκόχρυσο, ρόδιο και άλλα εξίσου ακριβά υλικά και το κόστος του είναι ακριβό, είτε πρόκειται για ένα αυτοκίνητο όπως το Clio, είτε για ένα αυτοκίνητο του D-Segment. Απλά στο αυτοκίνητο της μεγάλης κατηγορίας, η αύξηση του κόστους είναι αναλογικά μικρότερη σε σχέση με το αυτοκίνητο του A και B Segment, με αποτέλεσμα η επιβάρυνση της τιμής να είναι μεγαλύτερη στο μικρό αυτοκίνητο και μικρότερη στο μεγαλύτερης κατηγορίας. Το μέλλον πλέον βρίσκεται στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, με το κόστος των μπαταριών να πέφτει κατά 10% κάθε χρόνο, σύμφωνα με τον de Meo, λέγοντας πως μιας και τα μικρής κατηγορίας αυτοκίνητα χρειάζονται μικρότερες σε μέγεθος μπαταρίες, το επιπλέον κόστος είναι μικρότερο σε σχέση με τα μεγαλύτερης κατηγορίας BEV, που θέλουν λόγο μεγέθους και πιο μεγάλες μπαταρίες. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να ανέβουν οι τιμές στα μικρά αυτοκίνητα με θερμικούς κινητήρες και να πέσουν αντίστοιχα οι τιμές στα μικρά με ηλεκτροκινητήρα.