Καταφέρνοντας μια αύξηση της τάξης του 5,9% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, η Dacia κατέγραψε 277.885 ταξινομήσεις σε μία αγορά που μαστίζεται από την πανδημία και τις ελλείψεις σε πρώτες ύλες και ηλεκτρονικά εξαρτήματα. Παράλληλα, η Dacia αύξησε το μερίδιό της κατά 0,8 μονάδες, παρά τη γενικότερη πτώση της αγοράς κατά 14,6%.
Αυτή η επιτυχία της Dacia βασίζεται στην επιτυχημένη πορεία πωλήσεων της νέας γκάμας των μοντέλων της. Μάλιστα, κατά το 1ο εξάμηνο του έτους, η Dacia σταθεροποιήθηκε στην 3η θέση των ευρωπαϊκών πωλήσεων λιανικής.
Οι συνδυαστικές πωλήσεις του ηλεκτρικού Dacia Sping και των μοντέλων με κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνης – υγραερίου), αφορούν σχεδόν τις μισές από τις συνολικές παραγγελίες. Μάλιστα, αυτή η επίδοση στην αναλογία πωλήσεων μεγάλωσε κατά 7% σε σχέση με το 1ο εξάμηνο του 2021.