Ο υπεύθυνος ανάπτυξης των επιβατικών αυτοκινήτων της Volkswagen, Thomas Ulbrich δήλωσε πως η ισχύουσα τιμή πώλησης του VW ID.4 δεν είναι τέτοια που να επιφέρει κέρδος στην εταιρεία. Τα κέρδη από τις πωλήσεις του μοντέλου θα αρχίσουν να έρχονται όταν θα ολοκληρωθούν οι πωλήσεις της πρώτης παρτίδας του, αλλά και όταν ολοκληρωθεί η νέα γραμμή παραγωγής στο Zwickau στη Γερμανία, η οποία δεν έχει φτάσει ακόμα στο peak της ημερήσιας παραγωγής.
«Δεν είναι μόνο το κόστος εξέλιξης του μοντέλου, αλλά και η αποτελεσματικότητα της νέας γραμμής παραγωγής στο να μπορέσει να κατασκευάσει περισσότερα αυτοκίνητα και να γίνει πιο αποτελεσματική.» δήλωσε ο Ulbrich στο Auto News.
Η Volkswagen πιστεύει πως όσο περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κατασκευάζονται, τόσο θα μειώνεται και το κόστος παραγωγής τους, με αποτέλεσμα η τιμή που θα καλείται στο μέλλον να πληρώσει ο αγοραστής να είναι χαμηλότερη. Αυτό όμως δεν είναι ακόμα εύκολο, αφού η αυξημένη ζήτηση για την κατασκευή μπαταριών, ανεβάζουν τις τιμές στα υλικά που χρειάζονται για την κατασκευή τους, με αποτέλεσμα να ανεβαίνει και το τελικό κόστος. Στόχος της Volkswagen είναι η χρήση των μπαταριών solid state όταν αυτές θα είναι έτοιμες για χρήση.