Η Lexus θέλει να αναπαράγει την αίσθηση ενός παραδοσιακού χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων σε ένα πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Σύμφωνα με τον Takashi Watanabe, Chief Engineer της Lexus Electrified, η ιδέα του χειροκίνητου κιβωτίου σε όχημα EV ξεκίνησε από μια συζήτηση μεταξύ των μηχανικών της Lexus σχετικά με το τι τους άρεσε στα παραδοσιακά οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Παρά την επίπεδη καμπύλη ροπής ενός ηλεκτροκινητήρα που καθιστά περιττό το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, η Lexus υποστήριξε το όραμα της ομάδας μηχανικών της. Ο Watanabe προτείνει ότι το έργο ήταν «τόσο διασκεδαστικό» που η ανάπτυξή του συνεχίζεται για τρία χρόνια. Παραδόξως, η τεχνολογία δεν είναι για λόγους επίδειξης, καθώς ο αρχιμηχανικός άφησε να εννοηθεί ότι «μπορεί στην πραγματικότητα να είναι σε μερικά από τα μελλοντικά μας EV». Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία έχει ήδη εφαρμόσει το προσομοιωμένο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων σε ένα πρωτότυπο του πλήρως ηλεκτρικού Lexus UX300e. Στιγμιότυπα οδήγησης μεταδόθηκαν κατά τη διάρκεια της επίσημης παρουσίασης, δείχνοντας τι να περιμένετε – συμπεριλαμβανομένου ενός ικανοποιητικού ήχου κλικ σε κάθε αλλαγή ταχύτητας, μαζί με έναν ψεύτικο θόρυβο κινητήρα. Το πρωτότυπο EV είναι εξοπλισμένο με τρία πεντάλ, ένα λειτουργικό κουμπί αλλαγής ταχυτήτων και έναν μετρητή στροφών που προφανώς δεν σχετίζεται με τις στροφές του ηλεκτροκινητήρα. Η Lexus έχει ρυθμίσει το προσομοιωμένο κιβώτιο ταχυτήτων, έτσι ώστε ο οδηγός να πρέπει να εφαρμόζει τον συμπλέκτη κάθε φορά που αλλάζει ταχύτητες, διαφορετικά το όχημα θα σταματήσει. Επιπλέον, ένας προσομοιωμένος ήχος κινητήρα εσωτερικής καύσης παίζει στα ηχεία, κάνοντας τις αλλαγές ταχυτήτων πιο διαισθητικές για τον οδηγό.