Τα πληρώματα συγκεντρώθηκαν, στο Αλεξάνδρειο Συνεδριακό Κέντρο, στο ηλιόλουστο Λουτράκι, όπου ο Δήμος προσέφερε καφέ και snack στους συμμετέχοντες, ενώ μαζί με την παραλαβή των ειδικών τα πληρώματα έλαβαν προϊόντα, χορηγία της Ελληνικής εταιρείας Παπαδοπούλου!
Οι συμμετέχοντες χωρίστηκαν σε δύο κατηγορίες την Classic Regularity με Μ.Ω.Τ. έως 50χλμ/ώρα και την Touring με λιγότερα χιλιόμετρα και χαμηλότερες Μ.Ω.Τ. Ο αγώνας για το πρώτο πλήρωμα από τα 63, ξεκίνησε στις 10:00 και οι συμμετέχοντες κατευθύνθηκαν για την πρώτη ειδική διαδρομή ακριβείας στον Όσιο Πατάπιο και συνέχεια για τη δεύτερη ειδική του Λουτρακίου, όπου έδωσε μια γεύση στα πληρώματα για το τι θα επακολουθήσει.
Πέρασμα από τη Διώρυγα του Ισθμού και τα πληρώματα κατευθύνθηκαν για τις υπόλοιπες τέσσερις ειδικές, μέσα στα αμπέλια της Νεμέας και τη Στυμφαλία όπου έγινε η πρώτη ανασυγκρότηση στο Μεσινό. Μέχρι εκείνη τη στιγμή η μάχη για τη πρώτη θέση της γενικής, στην κατηγορία Classic Regularity, ήταν ανάμεσα στους έμπειρους Κατσαούνη – Μανσόλα με το γνωστό κόκκινο VW Golf, Διαμαντόπουλο – Πιπέρο με το μαύρο δεύτερης γενιάς VW Golf GTi και τους πανταχού παρόν Βούλγαρους Andonov – Andonova οι οποίοι με το βαρύ Volvo 144 ήταν η έκπληξη του αγώνα, να ακολουθούν σε απόσταση αναπνοής και άλλα τουλάχιστον πέντε πληρώματα να καταδιώκουν.
Στην κατηγορία Touring οι Ε. Φίλης – Ξηρός με Jaguar E-Type έδειξαν πως είχαν «κλειδώσει» την πρώτη θέση της κατηγορίας τους και ότι κανείς δεν θα τους απειλήσει. Η ελαφριά βροχή έκανε την εμφάνισή της στην εκκίνηση του δεύτερου σκέλους, όπου τα πληρώματα κατευθύνθηκαν προς τη Λίμνη Λάδωνα και τα γραφικά Λαγκάδια, με τέσσερις ακόμα ειδικές, που οδηγούσαν στη Βυτίνα για τον τερματισμό της πρώτης ημέρας έπειτα από συνολικά 270χλμ, ενώ στα αποτελέσματα δεν είχε αλλάξει κάτι και η δεύτερη ημέρα θα έκρινε για τα καλά τον αγώνα.
Mε χειμωνιάτικο καιρό τα αυτοκίνητα ξεκίνησαν για τις τέσσερις εναπομένουσες ειδικές διαδρομές, με μια γρήγορη ενδιάμεση στάση στο Λιμποβίσι , όπου η μάχη μεταξύ των τριών πρώτων έγινε εντονότερη με εναλλαγές στη πρώτη θέση, η οποία κρίθηκε στα 23 χιλιόμετρα της τελευταίας ειδικής, υπέρ των Διαμαντόπουλου – Πιπέρου, με τους Andonov – Andonova, οι οποίοι έκαναν τρομερή επίθεση τη δεύτερη ημέρα και Κατσαούνη – Μανσόλα να ακολουθούν. Στην κατηγορία Touring η πρώτη θέση παρέμεινε στους Φίλη-Ξηρό με τους Καουτσκή – Σουραλή και Μαζαράκη-Μαζαράκη να ακολουθούν.
Ο αγώνας ολοκληρώθηκε στη Βυτίνα, όπου ακολούθησε το γεύμα και η τελετή απονομής στους διακριθέντες, ενώ τιμήθηκαν εκ μέρους της λέσχης ΠΑ.Σ.Χ.Α. και δύο πληρώματα στη μνήμη της Ανθής Χατζηνικολάου. Αξίζει να σημειωθεί ότι το πλήρωμα Λακασάς – Μουστάκας, που εκπροσωπούσαν τη λέσχη AC3, είχαν την καλύτερη επίδοση στην Classic Regularity αλλά ήταν εκτός συναγωνισμού.
Η εκδήλωση χαρακτηρίστηκε από τις πολυάριθμες συμμετοχές, με αρκετά νέα πληρώματα, ενώ τα υπέροχα φθινοπωρινά Αρκαδικά τοπία και η γραφική και φιλόξενη Βυτίνα έδωσαν έναν ιδιαίτερο τόνο στην εκδήλωση.