Ταυτότητα Αυτοκινήτου | |
---|---|
Μάρκα | BMW |
Μοντέλο | M2 |
Segment | Sportscars |
Power Train | Βενζίνη |
Λίγες μόλις ημέρες μετά την αποκάλυψη της νέας Σειράς 1, η BMW προχωρά και στην ανανέωση της Σειράς 2, αλλά και της κορυφαίας έκδοσης αυτής, της Μ2 Coupé.
Ξεκινώντας από το αισθητικό κομμάτι, η Σειρά 2 Coupé διατηρεί το χαρακτηριστικό εμπρός μέρος με τα ξεχωριστά στρογγυλά φωτιστικά σώματα, την οριζόντια μάσκα BMW και το δυναμικό θόλο στο μακρύ καπό, με τις αθλητικά διαμορφωμένες επιφάνειες της πλαϊνής όψης, τους μυώδης θόλους των τροχών και το κοντό κάλυμμα του χώρου αποσκευών που καταλήγει σε μία εντυπωσιακή αεροτομή, να της χαρίζουν κομψή και δυναμική εμφάνιση. Tα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά του M Sport Package είναι πλέον στάνταρ, ενώ η ειδική σχεδίαση M περιλαμβάνει μεγάλες εισαγωγές αέρα μπροστά, έντονες πλαϊνές ποδιές και έναν εντυπωσιακό πίσω προφυλακτήρα με κάθετους ανακλαστήρες και ένθετο που μοιάζει με διαχύτη.
Το προφίλ του μοντέλου υψηλών επιδόσεων M2 Coupé διαμορφώνεται από τις κομψές γραμμές που αποτελούν σήμα κατατεθέν των coupé μοντέλων της μάρκας. Σε συνδυασμό με τις τονισμένες προεκτάσεις των μαρσπιέ και τους μυώδεις θόλους των τροχών, δημιουργείται μια compact δίθυρη σιλουέτα με έντονα σπορ χαρακτήρα. Η νέα BMW M2 διατίθεται επίσης προαιρετικά με οροφή M Carbon, η οποία όχι μόνο μειώνει το βάρος του αυτοκινήτου κατά περίπου έξι κιλά, αλλά και αυξάνει την ευελιξία, χαμηλώνοντας το κέντρο βάρους.
Στο πίσω μέρος της νέας BMW M2 δεσπόζει ένας σμιλεμένος διαχύτης που παραπέμπει σε αγωνιστικό αυτοκίνητο. Το σύστημα εξαγωγής περιλαμβάνει δύο ζεύγη απολήξεων, οι οποίες είναι τοποθετημένες σε μεγάλη απόσταση από τα άκρα του πίσω μέρους αποτυπώνοντας και οπτικά τα αγωνιστικά γονίδια της M2. Οι διπλές απολήξεις φέρουν τώρα μαύρο φινίρισμα στάνταρ. Μαύρο χρώμα υιοθετούν επίσης οι επιγραφές Μ2 που βρίσκονται στο κάλυμμα του χώρου αποσκευών και στη μάσκα, δημιουργώντας μια ιδιαίτερα αριστοκρατική εντύπωση με το ασημί χρώμα του περιγράμματος τους.
Νέες σπορ πινελιές και έμφαση στο digital εσωτερικό
Το εσωτερικό της BMW Σειράς 2 Coupé προσφέρει το ιδανικό περιβάλλον για μια συναρπαστική εμπειρία ταξιδιού για όλους τους επιβάτες. Οι αλλαγές στο εσωτερικό επικεντρώνονται επίσης στην ψηφιοποίηση. Η κυρτή οθόνη BMW Curved Display διαδραματίζει ολοένα και σημαντικότερο ρόλο στον διαισθητικό χειρισμό των λειτουργιών του οχήματος. Το πλήρως ψηφιακό σύστημα απεικόνισης περιλαμβάνει μια οθόνη πληροφοριών 12,3 ιντσών και μια οθόνη ελέγχου 14,9 ιντσών, που αποτελούν την πλατφόρμα για το περαιτέρω εξελιγμένο BMW iDrive με QuickSelect που βασίζεται στο BMW Operating System 8.5.
Ο στάνταρ ατμοσφαιρικός φωτισμός στη νέα BMW Σειρά 2 Coupé περιλαμβάνει επίσης νέο κρυφό φωτισμό τύπου καταρράκτη, ο οποίος βρίσκεται ενσωματωμένος στα καλύμματα των κεντρικών αεραγωγών.
Τα προαιρετικά καθίσματα M Sport με δέρμα Vernasca διατίθενται τώρα κατόπιν παραγγελίας και σε μια δίχρωμη εκδοχή κόκκινου/μαύρου χρώματος. Επιπλέον, τα ελαφριά bucket καθίσματα M Carbon για τη νέα BMW M2 δεν διατίθενται μόνο σε συνδυασμό με το πακέτο M Race Track, αλλά τώρα και ως μεμονωμένη επιλογή. Με επένδυση από δέρμα Merino, ηλεκτρική ρύθμιση πολλαπλών κατευθύνσεων, αφαιρούμενα προσκέφαλα και δυνατότητα προσθήκης ζώνης πολλαπλών σημείων, βελτιστοποιούν τόσο τα επίπεδα άνεσης του αυτοκινήτου όσο και τα αγωνιστικά του διαπιστευτήρια.
Ισχυροί και αποδοτικοί κινητήρες, ανάρτηση M Sport ως βασικός εξοπλισμός
Το χαρτοφυλάκιο των συστημάτων κίνησης της νέας BMW Σειρά 2 Coupé, το οποίο έχει στην κορυφή τον 3λιτρο εξακύλινδρο κινητήρα, κατέχει μοναδική θέση έναντι του ανταγωνισμού. Με τη βοήθεια της έξυπνης τετρακίνησης, ο κινητήρας των 374 ίππων μεταφέρει την ισχύ του στο δρόμο με αυτοπεποίθηση και δυναμισμό, επιταχύνοντας την BMW M240i xDrive Coupé από 0 σε 100 km/h σε 4,3sec.
Εκτός από τον εξακύλινδρο εν σειρά κινητήρα του μοντέλου BMW M, η νέα BMW Σειρά 2 Coupé διατίθεται με τρεις ακόμη τετρακύλινδρους κινητήρες βενζίνης και έναν πετρελαιοκινητήρα 2,0 λίτρων. Το βασικό μοντέλο είναι η νέα BMW 218i Coupé, το οποίο κινείται από έναν κινητήρα βενζίνης με απόδοση 156Ps και επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 8,7sec. Ακολουθούν η νέα BMW 220i Coupé με ισχύ 184 Ps και επιτάχυνση 0 – 100 km/h σε 7,5sec και η νέα BMW 230i Coupé της οποίας η μέγιστη ισχύς των 245Ps επιτρέπει την ολοκλήρωση του κλασικού σπριντ σε 5,9sec.
Ο πετρελαιοκινητήρας της νέας BMW 220d Coupé προσφέρει στο σπορ δίθυρο μοντέλο έναν ιδιαίτερο συνδυασμό ισχύος και αποδοτικότητας. Αυτός ο κινητήρας παράγει μέγιστη ισχύ 190Ps και συνδυάζεται με ήπια υβριδική τεχνολογία 48 Volt. Η μίζα-γεννήτρια, η οποία είναι ενσωματωμένη στον ιμάντα κίνησης, υποστηρίζει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης με πρόσθετη ισχύ 11Ps. Αυτό εξασφαλίζει στη νέα BMW 220d Coupé την δυνατότητα να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 6,9sec.
Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με το 8τάχυτο κιβώτιο Steptronic, ενώ η έκδοση Steptronic Sport του 8τάχυτου κιβωτίου στη νέα εκδοχή του compact δίθυρου μοντέλου δεν διατίθεται στάνταρ μόνο στην BMW M240i xDrive Coupé, αλλά και στις BMW 230i Coupé, BMW 220i Coupé και BMW 220d Coupé. Το αυτόματο αυτό κιβώτιο ταχυτήτων διατίθεται προαιρετικά για τη νέα BMW 218i Coupé ενισχύοντας τη σπορ οδηγική εμπειρία με βελτιωμένη δυναμική αλλαγής ταχυτήτων και paddles στο τιμόνι.
Η αναβαθμισμένη εκδοχή του κινητήρα της M2 Coupe δίνει ακόμα μεγαλύτερη έμφαση στη γραμμική απόδοση ισχύος, που διατηρείται μέχρι τα υψηλότερα κλιμάκια του εύρους στροφών της μονάδας κίνησης και αποτελεί χαρακτηριστικό γνώρισμα των μοντέλων M. Η μέγιστη ροπή είναι διαθέσιμη σε ένα μεγάλο εύρος στροφών, και συγκεκριμένα μεταξύ 2.650 και 6.130rpm. Στις εκδόσεις της νέας BMW M2 με το προαιρετικό χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων η μέγιστη ροπή παραμένει στα 550 Nm. Όταν η ισχύς του εξακύλινδρου μεταφέρεται στους τροχούς μέσω του στάνταρ οκτατάχυτου κιβωτίου M Steptronic με Drivelogic, η ροπή φτάνει τα 600 Nm. Η αυξημένη μέγιστη ισχύς των 480 hp του κινητήρα αποδίδεται στις 6.250rpm, ενώ το όριο περιστροφής του φτάνει τις 7.200rpm.
Ο 3λιτρος κινητήρας της M2 διαφέρει από εκείνον που χρησιμοποιούν οι BMW M3/BMW M4 σε μερικές μόνο λεπτομέρειες. Επιπλέον, πετυχαίνει τώρα ισοδύναμες τιμές ισχύος με τις χειροκίνητες εκδόσεις της νέας BMW M3 Sedan και της νέας BMW M4 Coupé.
Έτσι η νέα BMW M2 σημειώνει χρόνο 4sec με το στάνταρ αυτόματο κιβώτιο και 4,2sec με το προαιρετικό χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων για τo σπριντ 0-100km/h.